کلنگ اولین استخر مسافت کوتاه استاندارد در محله نصیرآباد شهرستان مبارکه به زمین خورد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،درمراسم کلنگ زنی استخر فتح المبین شهرستان مبارکه زهرا سعیدی نماینده مردم مبارکه، مهرزاد خلیلیان رئیس هیات شنای استان اصفهان، شرفا شهردار مبارکه، رومن پولاچیک مربی سابق تیم ملی واترپلوی کشورمان و هوداک رئیس فدراسیون واترپلوی اسلواکی حضور داشتند.

مجتبی صباغ مدیر عامل شرکت اسپینر تجارت که با شهرداری مبارکه مشارکتی در صدد افتتاح این پروژه هستند به خبرنگار ما گفت: این اولین استخر مسافت کوتاه استاندارد درکشور می باشد که با مشارکت شهرداری مبارکه به بهره برداری خواهیم رساند.

وی ادامه داد: مساحت این پروژه 1280 متر مربع می باشد که 1020 متر آن تجاری می باشد و 2700 متر شامل فضای ورزشی است، فضای ورزشی شامل دو استخر 25 در 21 و 9 در 20 ، سالن بدنسازی و ساختمان اداری می باشد که ما برای اتمام این پروژه 8 میلیارد تومان برآورد هزینه کردیم و این مبلغ را شرکت اسپینر تجارت خواهد پرداخت.

مجتبی صباغ درباره زمان بهره برداری این پروژه بیان داشت: پیش بینی بنده 14 ماه می باشد اما سعی بر این داریم که تا پایان سال 95 این مجموعه را افتتاح کنیم.

وی پتانسیل بالای شهرستان مبارکه را دلیل سرمایه گذاری اش در این منطقه دانست و افزود: با توجه به کمبود استخر و همچنین فرهنگ پذیرش مردم مبارکه برای داشتن محیط مطلوب با مشورت زهرا سعیدی نماینده مردم و شرفا شهردار مبارکه تصمیم گرفتم اینجا سرمایه گذاری کنم.

مدیر عامل شرکت اسپینر تجارت تصریح کرد: وجود فولاد مبارکه و همچنین سابقه تیمداری این مجموعه در رشته های واترپلو و شنا این این را حس می کنم که در راه توسعه واترپلو و شنا موفق خواهیم بود.

وی ادامه داد: در طول اتمام این پروژه از مشاوره پوچیلاک سرمربی سابق تیم ملی واترپلوی کشورمان و هوداک رئیس فدراسیون اسلواکی استفاده می کنیم تا شهرستان مبارکه را مهد واترپلوی کشور کنیم و دور از دسترس نیست چراکه از مربیان کاربلد خارجی در این استخر استفاده خواهیم کرد.

مجتبی صباغ در پایان گفت: امیدوارم به هدف مان که همان توسعه رشته های آبی است برسیم.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.