نخستین اجتماع بزرگ قرآنی بسیجیان آبادان برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛ مسئول عقیدتی سیاسی سپاه آبادان گفت: تبدیل خانواده ها به خانواده های قرآنی از منویات مقام معظم رهبری است و این پتانسیل در شهری همچون آبادان وجود دارد فقط بایستی فعال شود و به حرکت درآید.

حجت الاسلام بهزاد جلالی با اشاره به عضویت قریب به اتفاق ادارات شهرستان در شورای راهبردی فرآنی منطقه آزاد اروند افزود: بسیج مانند همیشه در این عرصه پیشگام بوده است که تشکیل این همایش بزرگ دلیل این مدعاست.

وی گفت: تفاهمنامه ای میان سپاه با منطقه آزاد اروند منعقد شده که بر اساس آن ما از طریق ۲۰۰ پایگاه مقاومت بسیج خود نسبت به جذب متربی و منطقه آزاد نیز نسبت به تامین مربی آموزش قرآن برای این افراد اقدام می کند.

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه آبادان با بیان اینکه در زمان حاضر کار قرائت، روان خوانی و روخوانی قرآن در پایگاههای مقاومت بسیج انجام می شود، افزود: منطقه آزاد اروند به عنوان یک سوی این تفاهمنامه بایستی نظارت خود را بر عملکرد بسیج در جذب متربی به نحو مطلوبی به انجام برساند .

جلالی از تربیت مربی و آموزشیار قرآنی به عنوان هدف اصلی از انعقاد این تفاهمنامه در کنار پرداختن به موضوع نهادینه کردن فرهنگ قرآنی و جذب متربیان قرآنی عنوان کرد.

وی گفت: پس از تربیت آموزشیاران قرآنی این افراد جهت آموزش قرآن در سطح مناطق مختلف شهرستان به ویژه روستاها اعزام می شوند.

انتهای پیام/
برچسب ها: آبادان ، برگزاری ، قرآن ، بسیج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.