ساری،

افتتاح چهارمین بیمارستان آمل توسط وزیر بهداشت + تصاویر

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در دومین روز از سفر خود به مازندران بیمارستان امام خمینی شهرستان آمل را افتتاح کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، بیمارستان 217 تختخوابی امام خمینی شهرستان آمل با هزینه ساخت 430 میلیارد ریال دقایقی پیش با حضور حسن قاضیزاده هاشمی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی، بهرهبرداری شد.

ساخت این بیمارستان چهار طبقه با 18 هزار مترمربع مساحت از سال 86 در عرصه چهار هکتاری آغاز شد و با افتتاح رسمی آن خدمات درمانی به مردم آمل و مسافران محور هراز بیشتر خواهد شد.

بیمارستان امام خمینی شهرستان آمل، چهارمین بیمارستان این شهرستان است که به علت واقع بودن آمل در محور هراز و نیازمندی این شهرستان به تخت های جدید بر اساس نظام سطح بندی تخت های بیمارستانی ساخته شده است.

این بیمارستان چند تخصصی و دارای بخش های مختلف از جمله مراقبت های ویژه شامل آی سی یو، سی سی یو، آزمایشگاه، سی تی اسکن، رادیولوژی، سونوگرافی، فیزیوتراپی و داروخانه است. دیروز نیز در نخستین روز سفر وزیر بهداشت به مازندران، مرکز جامع سرطان ساری با مساحت پنج هزار متر مربع و هزینه 180 میلیارد ریال همچنین مرکز جامع بیماران کلیوی شهروند با مساحت بیش از 2هزار و 500 متر مربع و هزینه 95 میلیارد ریال به بهرهبرداری رسید.

افتتاح چهارمین بیمارستان آمل توسط وزیر بهداشت + تصاویر


افتتاح چهارمین بیمارستان آمل توسط وزیر بهداشت + تصاویر

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.