برگزیده‌های شهروند خبرنگاران (٢١)؛

از مردی که به خاطر ۳۰۰ هزار تومان خودکشی کرد تا معلمی که با شوخی دانش‌آموزان آتش گرفت!

در این بسته برگزیده‌های یک هفته شهروند خبرنگاران را آماده کرده‌ایم.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان؛ در این بسته پربازدیدهای یک هفته شهروند خبرنگاران را برای شما کاربران سایت باشگاه خبرنگاران آماده کرده‌ایم، اخباری پربازدید که شما هم‌وطنان در تهیه و ارسال آن نقش داشتید. جهت مشاهده فیلم و تصاویر هر خبر روی تیتر آن کلیک کنید.

برگزیده‌های شهروند خبرنگاران



برگزیده‌های شهروند خبرنگاران

تهران؛ مرد ۴۷ ساله در حالیکه از درد به‌خودش می‌پیچید، راهی بیمارستان دولتی در تهران شد اما وقتی شنید تا زمانی که ۳۰۰ هزار تومان به‌حساب بیمارستان واریز نکند، پذیرش نخواهد شد، دست به اقدامی هولناک زد. این مرد از طبقه سوم بیمارستان خود را به پایین پرت کرد و به کما رفت.



برگزیده‌های شهروند خبرنگاران

خوزستان؛ معلم کلاس پنجم ابتدایی دبستان نور شهرستان اندیمشک در جشنی که دانش‌آموزان برای روز معلم گرفته بودند دچار حریق شد.



برگزیده‌های شهروند خبرنگاران

شیراز؛ طرح ستاد رفع سد معبر در شیراز که با همکاری نیروی انتظامی در حال اجرا بود، به حاشیه کشیده شد. ستاد رفع سدمعبر در حال انتقال خودروی فروش میوه و تره‌بار به پارکینگ بود، که مقاومت راننده این خودرو منجر به درگیری و شلیک گلوله از سوی مأموران پلیس به لاستیک نیسان شد.



برگزیده‌های شهروند خبرنگاران

سیستان و بلوچستان؛ قاچاق سوخت در سیستان و بلوچستان باعث انفجار یک خودروی حامل سوخت شده که در این حادثه علاوه بر خودرو، راننده نیز به آتش کشیده شده است.



برگزیده‌های شهروند خبرنگاران

تهران؛ یکی از شهروندخبرنگاران از ساختمان نیمه کاره‌ای که سال‌ها در محله تهرانپارس رها شده، فیلمی را برای ما ارسال کرده است.



برگزیده‌های شهروند خبرنگاران

مازندران؛ تفریح خطرناک گروهی از جوانان در سرسره گِلی روستای گرجی محله شهرستان بهشهر را می‌بینید که در آن اسیب دیدگی حرف اول را می‌زند.



برگزیده‌های شهروند خبرنگاران

لرستان؛ فیلمی از شرایط سخت تشییع و انتقال اموات از سردخانه مرکزی به قبرستان جهت تدفین در روستای آبسرده شول‌آباد الیگودرز استان لرستان را مشاهده خواهید کرد. نبود پل در این منطقه خصوصا در فصول بارندگی خطرات بسیاری را برای اهالی در پی دارد.



برگزیده‌های شهروند خبرنگاران

خوزستان؛ به گفته شهروندخبرنگار ما از محل حادثه دلیل این حادثه حفاری غیراصولی آبفای شهرستان شادگان و ناهماهنگی با شرکت گاز بوده که بعد از برخورد با لوله گاز باعث انفجار مهیب می‌شود. در این حادثه دختر پنج ساله یک خانواده جان خود را از دست داد و سه عضو دیگر این خانواده دچار مصدومیت شدید شدند.



برگزیده‌های شهروند خبرنگاران

بوشهر؛ شهروندخبرنگار ما بار دیگر فیلمی از انحراف یک خودرو در پیچ جاده شهرستان جم به پالایشگاه گازی فجر که به "پیچ مرگ" شهرت دارد را برای ما ارسال کرده است.



برگزیده‌های شهروند خبرنگاران

یزد؛ برخورد یک دستگاه خودروی پژو 405 با موتورسیکلت منجر به جان باختن راکب این موتور شد. بنا به گفته شاهدان عینی، علت این حادثه که عصر دیروز در جاده یزد - تفت رخ داد، سرعت بالای موتورسوار و ورود ناگهانی پژو 405 از جاده فرعی به جاده اصلی بوده است. خاطرنشان می‌شود پس از این تصادف، راننده پژو از محل حادثه متواری شده است.



برگزیده‌های شهروند خبرنگاران

دورود؛ تصادف یک دستگاه هیوندا با یک دستگاه نیسان در مسیر دورود به بروجرد در حومه شهر چالانچولان پنج زخمی به جای گذاشت.



برگزیده‌های شهروند خبرنگاران

خراسان رضوی؛ شهروندخبرنگار ما از منطقه گناباد استان خراسان رضوی، لحظه وزیدن طوفان شن در منطقه را به تصویر کشیده است.



برگزیده‌های شهروند خبرنگاران

اردبیل؛ شهروندخبرنگار ما فیلمی از اشک‌های مردم و کاندیدای مغلوب در انتخابات مجلس از پارس‌آباد اردبیل ارسال کرده است.



پربازدیدهای این هفته شهروند خبرنگار این سوژه‌ها بودند، شما همو‌طنان نیز می‌توانید سوژه‌ها و تصاویر خبری خودتان را به شناسه تلگرام ShahrvandYJC@ ارسال کنید و یا شماره 09303001947 را در تلفن همراه خود ذخیره و سپس در پیام‌رسان تلگرام تصاویر و فیلم‌ها را برای گروه شهروند خبرنگار ارسال کنید، فرآورده‌های خبری شما با نام خودتان در سایت باشگاه خبرنگاران و همینطور بخش‌های خبری باشگاه خبرنگاران در شبکه خبر ساعت ۱۷ "با خبرنگاران جوان" و "مجله خبری ۱۹:۱٠" شبکه یک سیما نیز پخش خواهد شد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۹ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
با سلام و تبریک عید مبعث در کلیپهایتان کلیپی از توقیف امبولانس ۱۱۵توسط پلیس راهور دیدم این کار به نظر بنده بسیار قابل نکوهش است ایا پلیس راهور ما کاری مهمتر از این ندارد وایا کارهای محوله را توانسته به خوبی از پسش بر اید خواهشمندم این موضوع را رسیدگی کنید که این یک بدعت زشت در جامعه باقی نماند ممنون از سایت بسیار زیبایتان
آخرین اخبار