کابل میزبان بازی‌ دوستانه فلسطین و سوریه می‌شود

فدراسیون فوتبال فلسطین طی نامه‌ای از فدراسیون فوتبال افغانستان خواسته تا میزبان رقابت‌های خانگی تیم فوتبال این کشور باشد.

کابل میزبان فلسطین و سوریه می‌شود
به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران، بر اساس اطلاع فدراسیون فوتبال افغانستان، فدراسیون فوتبال فلسطین طی نامه‌ای رسمی از فدراسیون فوتبال افغانستان خواسته است تا میزبان رقابت‌های خانگی تیم فوتبال این کشور در مسابقات پیش رو باشد.

در این نامه ذکر شده است که قرار است دو تیم ملی فوتبال سوریه و فلسطین در یک بازی دوستانه به مصاف یکدیگر میروند و فدراسیون فوتبال فلسطین از فدراسیون فوتبال افغانستان خواسته است تا در قسمت میزبانی این دیدار با فدراسیون فوتبال فلسطین همکاری نماید.

گفته میشود فدراسیون فوتبال افغانستان نیز درخواست فدارسیون فوتبال کشور فلسطین را در اختیار وزارت امور خارجه افغانستان قرار داده تا روال رسمی این کار طی شود.

فدراسیون فوتبال افغانستان همچنان تاکید کرده است که در صورت موافقت دولت و وزارت خارجه افغانستان، آماده پذیرایی و میزبانی از تیم های فوتبال فلسطین و سوریه در این دیدار تدارکاتی خواهد بود.

این پیشنهاد در حالی از سوی فدراسیون فوتبال فلسطین به همتای افغانش رسیده که تیم ملی فوتبال افغانستان، تمامی رقابت های خانگیش در مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه را به دلیل نبود امنیت و مخالفت فیفا برای برگزاری رقابت ها در کابل در کشور ایران برگزار کرده است.

این در حالی است که فدراسیون فوتبال افغانستان همیشه از آمادگی برای میزبانی رقابت های داخلی تیم ملی فوتبال افغانستان خبر داده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار