بازی و نتیجه‌اش را فراموش کرده‌ایم و از اشتباهات خود درس گرفته‌ایم. اکنون وقت یادآوری گذشته و افسوس ازدست‌رفته‌ها نیست. ما فقط به دو بازی حیاتی آینده مقابل صبا و سیاه‌جامگان فکر می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، از رشت، محمد احمدزاده سرمربی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی در گفت‌وگویی اختصاصی با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان رشت،در خصوص بازی اخیر تیمش مقابل تراکتورسازی گفت: آن بازی و نتیجه‌اش را فراموش کرده‌ایم و از اشتباهات خود درس گرفته‌ایم. اکنون وقت یادآوری گذشته و افسوس ازدست‌رفته‌ها نیست. ما فقط به دو بازی حیاتی آینده مقابل صبا و سیاه‌جامگان فکر می‌کنیم.
 
احمدزاده در خصوص تأثیر نبود دروازه‌بان اولش درنتیجه بازی توضیح داد: نه‌تنها دروازه‌بان بلکه نبود هر بازیکن دیگری کار را برای تیم سخت می‌کند و قاعدتاً نبود دروازه‌بان کار را سخت‌تر. مسلماً نبود حسینی در بازی مقابل تراکتور تأثیر گزار بود. متأسفانه او در برهه حساسی مصدوم شد.
 
او در مورد تشخیص کادر پزشکی ملوان در مورد حسین حسینی و روند درمانی‌اش گفت: کادر پزشکی ما تمام تلاشش را می‌کند تا حسینی هر چه زودتر بتواند به ترکیب تیم برگردد . خوشبختانه دکتر صیاد و آقای جلالی هرروز بر روند درمانی او نظارت دارند و قول داده‌اند او را برای بازی با صبا محیا کنند.
 
احمدزاده درباره شرایط این روزهای تیمش اظهار کرد: فقط بحث مسائل فنی مطرح نیست، باید روی بعد روحی و روانی بازیکنانم نیز کارکنم. هر دو مقوله باید رشدی پایاپای داشته باشند. تمام تلاش من و کادر فنی بر این است که انگیزه بازیکنان را تقویت کنیم.
 
سرمربی قوهای سپید انزلی در پاسخ به این سؤال که شرایط مالی تیم با توجه به اتمام لیگ چگونه است گفت: خوب باید واقع‌بین بود. نمی‌شود بخش مالی را نادیده گرفت؛ اما خوشبختانه تابه‌حال در این مورد مشکل و یا مورد خاصی نداشته‌ایم. بازیکنان همه بادل و جان کار می‌کنند و شرایط تیم را درک می‌کنند.

انتهای پیام/پ
برچسب ها: فوتبال ، لیگ ، انزلی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.