نخستین دانشجوی هماتوپاتولوژی از مهرماه، برای آموزش وارد بخش پاتولوژی دانشگاه علوم پزشکی شیراز می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ دانشیار بخش پاتولوژی دانشگاه علوم پزشکی شیراز و دبیر علمی کنگره ملی هماتوپاتولوژی گفت: نخستین کنگره هماتوپاتولوژی با هدف معرفی رشته هماتوپاتولوژی و با تاکید بر بعضی از سرطان ها و طب انتقال خون، در دانشگاه علوم شیراز در حال انجام است.  
دکتر احمد منبتی افزود: این کنگره همزمان با آغاز دوره فلوشیپ فوق تخصصی هماتوپاتولوژی برای نخستین بار در ایران و شیراز برگزار شد و نخستین دانشجوی این رشته؛ از سال تحصیلی آینده، برای آموزش وارد بخش پاتولوژی دانشگاه علوم پزشکی شیراز می شود.  
او ادامه داد: در این کنگره سخنرانانی از دانشگاه های معتبر آمریکا که از افراد برجسته بین المللی در این رشته هستند و مهمانانی از شهرهای مختلف کشور و سازمان انتقال خون ایران حضور دارند و جدیدترین مطالب علمی را به حاضران ارائه می کنند.  
دکتر منبتی با بیان اینکه هدف از برپایی این کنگره، ارائه آخرین دستاوردهای علمی در زمینه تشخیص بیماری های سرطانی و طب انتقال خون برای آشنایی با تکنیک های تشخیصی روز دنیا است، اضافه کرد: با این آگاهی بخشی، سطح نیازمندی ها برای توسعه این دانش در شیراز، ارزیابی شده و نسبت به راه اندازی آن ها، اقدام می شود.
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار