دبیر کل فدراسیون فوتبال گفت: جرو بحث کوچکی بیم من و قنبرزاده به وجود آمد اما درگیری طرفین کذب است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان علیرضا اسدی در حاشیه مراسم رونمایی از پیراهن تیم ملی ، اظهار کرد: یک نوآوری از قبل وجود داشته و امروز هم رونمایی شد. امیدوارم وقتی وارد مسابقات می شویم، مردم حمایت کنند و کسانی که دلشان می سوزد، به تیم کمک کنند. 

وی درباره غیبت بازیکنان و کادر فنی تیم ملی در این مراسم گفت: از کادرفنی تیم ملی برای حضور در مراسم رونمایی از پیراهن تیم ملی دعوت شده بود و چند باری پیگیری کردیم اما نیامدند. حتی ملامحمد امروز هم تماس گرفت اما دلیل نیامدن آنها را نمی دانم. 

اسدی درباره درگیری  با قنبرزاده در فدراسیون فوتبال گفت: این بحث ها مهم نیست و به نظرم اتفاق می افتد (با خنده) . ضمن این که ما درگیری لفظی و فیزیکی نداشتیم و تهنا جرو بحث کوچکی کردیم. 

دبیر کل فدراسیون فوتبال درباره دلیل خوشحالی خود در مراسم امروز گفت: من همیشه شاد هستم و همین طوری رفتار می کنم. به نظر شما خوشحالی من ایرادی دارد؟ 

وی درخصوص حضور سرزده وزیر ورزش و جوانان در فدراسیون فوتبال بیان کرد:: وی برای دیدن ما و سر زدن به ساختمان فدراسیون فوتبال به محل ان فدراسیون آمده بود. البته نخستین بار است که اسدی بدون اطلاع قبلی به فدراسیون می آید. 

اسدی درباره اینکه با مجوز صادر شده انتخابات فدراسیون هم برگزار می شود، گفت: مجمع برای برگزاری انتخابات مجوز صادر می کند و مشکلی هم وجود ندارد.

انتهای پیام/ 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار