اولین روز بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با تعجب مسئولان از میزان استقبال مردم همراه شد.

به گزارش خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  روز اول بزرگترین نمایشگاه فرهنگی کشور با تعجب مسئولان برگزاری این نمایشگاه از میزان استقبال مردم همراه شد. بنابر این گزارش اگر چه در ساعات اولیه برگزاری نمایشگاه کتاب بازدیدکنندگان چشم‌گیر نبودند اما به مرور زمان و با گذشت ساعاتی از روز بازدیدکنندگان زیادی از کودک گرفته تا افرادی با سن بالا از نمایشگاه کتاب دیدن کردند البته این نمایشگاه در روز اول خود با مشکلاتی هم مواجه بود که از آن جمله می‌توان در اختلال در کار پزهای بانکی اشاره کرد.
 
لازم به ذکر است که در روز اول برگزاری نمایشگاه کتاب برخی از غرفه‌ها بر روی سر در خود هیچ نامی را نداشتند و این امر بسیاری از بازدیدکنندگان را سر در گم کرد.

یادآور می‌شود از مشکلات دیگر روز اول نمایشگاه می‌توان به قطعی برق و آب برخی از غرفه‌ها اشاره کرد که البته به مرور زمان رفع شد ولی برای ساعاتی کار این غرفه‌ها را مختل کرده بود خاطر نشان می‌شود پیش از این گفته شده بود که نسبتا همه مشکلات بیست و نهمین نمایشگاه برای برگزاری نمایشگاه کتاب حل شده است اما گویا باقی مانده این مشکلات هرچند که در زمان کوتاهی رفع شدند اما به روز اول نمایشگاه کشیده شده بودند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار