مسابقات تکواندو قهرمانی یگان های نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در اردوگاه ساحلی پادگان سرلشگر آبشناسان نکا پایان یافت .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، رئیس هیات تكواندو نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران درحاشیه برگزاری مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات گفت : در این دوره از مسابقات 200 تكواندوكار از پایوران و وظیفه در سالن ورزشی اردوگاه ساحلی سرلشكر آبشاران نكا با یکدیگر به رقابت پرداختند .

امیرسرتیپ دوم ستاد غلامعلی اصغری افزود : این بازی ها در 8 وزن با حضور 39 تیم از یگان های نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار و 15 داور این مسابقات را داوری كردند.

وی با بیان اینكه در این دوره از مسابقات از 13 اردیبهشت ماه به مدت سه روز برگزار شد گفت : تیم پشتیبانی قرارگاه نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، تیپ 121 تكاور تبریز و مركز آموزشی 04 بیرجند به ترتیب مقام های اول ، دوم وسوم را كسب كردند.

وی با بیان اینکه كاپ اخلاق هم به گروه 401 فاوا رسیده است افزود:برگزیدگان این مسابقات به مسابقات نیروهای مسلح اعزام و در ادامه به مسابقات ارتش های جهان اعزام می شوند.

انتهای پیام/

برچسب ها: ساری ، پایان ، مسابقات ، تکواندو ، نکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار