مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی خراسان جنوبی گفت: اورژانس خراسان جنوبی در سال گذشته طی 64335 ماموریت ، خدمات فوریتهای پزشکی را به مردم ارائه کرده است.

انجام 145 زایمان موفق در اورژانس 115 خراسان جنوبیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، دلخروشان با اعلام این خبر اظهار داشت :
اورژانس خراسان جنوبی در سال گذشته طی 64335 ماموریت ، خدمات فوریتهای پزشکی را به مردم ارائه کرده که 1856 ماموریت مربوط به مادران باردار و اورژانس های زنان بوده است و 145 زایمان موفق  توسط کارشناسان اورژانس استان صورت گرفته است.

وی افزود : در سال جاری نیز 7 مورد زایمان موفق توسط کارشناسان اورژانس 115 استان صورت گرفته و همچنین از ابتدای راه اندازی اورژانس هوایی بیرجند در 25 اسفند ماه 1393 ، 73 سورتی پرواز انجام شده که 14 مورد مربوط به مادران باردار بوده است.

دلخروشان با اشاره به اینکه ، روزهای آخر دوران بارداری ، روزهای حساسی می باشد و هرگونه سهل انگاری می تواند جان مادر و کودک را به خطر اندازد به مادران باردار توصیه کرد به محض شروع دردهای زایمانی به نزدیکترین مرکز تسهیلات زایمانی محل خود مراجعه و در صورت هر گونه بروز مشکل با اورژانس 115 تماس بگیرند.

انتهای پیام /ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.