سیستان وبلوچستان؛

افزایش کیفیت کالاهای ایرانی بازار محصولات خارجی را کساد می‌کند

معاون استاندار سیستان و بلوچستان گفت: باید کالاهای تولید داخلی از کیفیت لازم برخوردار باشد تا مصرف‌کنندگان به خرید کالاهای خارجی رغبت پیدا نکنند.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان اززاهدان؛ هرا اربابی در مراسم تجلیل از واحدهای نمونه حامی مصرف کننده در سیستان و بلوچستان، اظهار کرد: اقتصاد مقاومتی سختی کشیدن نیست بلکه اقتصاد مقاومتی اگر بر پایه بهره‌وری باشد خودکفایی و تولید را به دنبال دارد.

وی افزود: نامگذاری امسال به عنوان «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» قطعا رسالت مسئولان را سنگین‌تر می‌کند و باید تلاش کنند دست به دست هم داده و زمینه تولید و فعالیت در بخش‌های مختلف را فراهم کنند.

وی ادامه داد: اقشار مختلف مردم در لبیک به فرمایش مقام معظم رهبری پیرامون اقتصاد مقاومتی می‌توانند موثر باشند، مشاغل خانگی از جمله تولید صنایع دستی خود باعث ایجاد فضای کسب و کار می‌شود.

 وی احترام به حقوق مصرف‌کننده را بسیار مهم عنوان کرد و گفت: تولیدکنندگانی موفق خواهند بود که مصرف‌کننده از کالا و خدمات پس از فروش آن راضی باشد.

نادر میرشکار رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت نیز در این مراسم اظهار کرد: قاچاق و واردات بی‌رویه سبب لطمه وارد شدن به واحدهای تولیدی کشور و سیستان و بلوچستان شده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار