رئیس فدراسیون جانبازان و معلولین گفت: وعده مالی برای موفقیت ملی پوشان موثر نیست و نقش اصلی را اعتقاد به ارزش های ملی ایفا می کند.

به گزارش خبرنگار  سایر حوزه‌ها گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان محمود خسروی وفا رئیس فدراسیون جانبازان و معلولین در خصوص بحث جوایز مالی به مدال آوران پارالمپیک گفت: باید یک ورزشکار با اعتقاد به ارزش های ملی در میدان‌های جهانی حاضر شود و نباید بحث های مالی را مد نظر قرار دهیم و یک ورزشکار باید برای نام کشورش و پوشیدن پیراهن ملی تلاش کند نه برای کسب جوایز مالی.
 
وی افزود: تجربه ثابت کرده که مطرح کردن جوایز مالی بیشتر تاثیر منفی روی ورزشکار دارد و میزان استرس را افزایش می دهد. به نظرم هدف اصلی باید قهرمانی باشد و در کنار آن مسئولان باید به موقع از زحمات ملی پوشان قدردانی کنند تا این همزمانی باعث پیشرفت تیم های ملی شود.
 
خسروی وفا در خصوص حضور مسئولان وزارتخانه برای بازدید از اردوهای آمادگی گفت: حضور وزیر و سایر مسئولان باعث دلگرمی ورزشکاران اعزامی به ریو است و از طرف دیگر کادر فنی تیم‌ها متوجه می شوند که مسئولان بر عملکرد آن‌ها نظارت می‌کنند. این امر موجب افزایش روحیه همه ملی پوشان می شود.
 
رئیس فدراسیون جانبازان و معلولین اضافه کرد: تلاش می کنیم به طور شایسته از عملکرد موفق ورزشکاران در پارالمپیک قدر دانی کنیم. امیدوارم ملی پوشان در رقابت‌های ریو با روحیه مبارزه طلبی و با اعتقاد به ارزش های ملی و اخلاقی باعث درخشیدن نام ایران در این میدان بزرگ ورزشی شوند.
 
انتهای پیام/  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار