بیش از ۱۲ هزار نفر در استان یزد برای ورود به مقطع کارشناسی ارشدرقابت می کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از یزد؛نماینده دانشگاه یزد در برگزاری آزمون‌های سراسری گفت: آزمون ورودی مقطع کارشناسی ارشد سال ۹۵ با شرکت ۱۲ هزار و ۱۱۷ داوطلب در ۱۳۶ رشته گرایش، روزهای پنجشنبه و جمعه ۱۶ و ۱۷ اردیبهشت‌ماه در دو نوبت صبح و عصر در دانشگاه یزد برگزار می‌شود.

سید محسن میرحسینی افزود : در این آزمون پنج‌ هزار و  ۹۷۸ نفر داوطلب زن و پنج‌ هزار و  ۲۳۹ نفر داوطلب مرد در ۱۳۶ رشته گرایش در دانشگاه یزد به رقابت می‌پردازند.
وی گفت: صبح پنجشنبه سه ‌هزار و  ۹۴۸ داوطلب شامل دو هزار و ۴۶۴ داوطلب زن در سالن‌های غدیر، فجر و ساختمان توحید و هزار و ۴۸۴ داوطلب مرد در پردیس علوم و عصر پنجشنبه دو هزار و ۱۵۲ داوطلب شامل ۹۹۷ داوطلب زن در سالن غدیر و هزار و ۱۵۵ داوطلب مرد در پردیس علوم به رقابت خواهند پرداخت.

دکتر میرحسینی همچنین یادآور شد: تعداد ۹۰۰ نفر از داوطلبان  مرد صبح پنجشنبه در دانشکده فنی شهیدصدوقی آزمون خواهند داد.

این مقام مسئول تصریح کرد: همچنین صبح جمعه سه‌هزار و  ۳۱۹ داوطلب شامل هزار و ۳۸۲ داوطلب زن در پردیس علوم و هزار و ۹۳۷ داوطلب مرد در سالن‌های غدیر و فجر و عصر جمعه هزار و ۷۹۸ داوطلب شامل هزار و ۱۳۵ داوطلب زن در سالن غدیر و ۶۶۳ داوطلب مرد در سالن فجر به رقابت می‌پردازند.

وی گفت: کارت شرکت در آزمون از روز دوشنبه ۱۳ اردیبهشت‌ماه جاری برای مشاهده و پرینت بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org  قرار خواهد گرفت.

نماینده  دانشگاه یزد افزود : باجه رفع نقص از روز سه‌شنبه ۱۴ اردیبهشت‌ماه در دانشگاه یزد، ورودی دانش، روبه‌روی سالن فجر دایر است و داوطلبانی که برای پرینت کارت ورود به جلسه آزمون دچار مشکل شده‌اند یا نقص پرونده دارند، می‌توانند از ساعت ۸ تا ۱۲ و ۱۴ تا ۱۷ به این مکان مراجعه و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۳۸۲۱۶۰۶۶ تماس حاصل کنند.

 میرحسینی با تاکید بر اینکه داوطلبان باید نیم‌ساعت قبل از شروع آزمون در سالن حضور داشته باشند،گفت : با توجه به اینکه شروع فرآیند آزمون‌های نوبت صبح ساعت ۷:۳۰ و نوبت عصر ساعت ۱۴:۳۰ است تمهیداتی دیده شود که نیم ساعت قبل شروع آزمون در محل حوزه امتحانی حاضر باشند.

وی ادامه داد: به همراه داشتن کارت ورود به جلسه و کارت شناسایی معتبر عکس‌دار برای ورود به جلسه آزمون برای کلیه شرکت‌کنندگان الزامی است و از ورود داوطلبان بدون کارت به سالن امتحان جلوگیری می‌شود. به همراه داشتن ماشین حساب و تلفن همراه حتی به‌صورت خاموش در جلسه آزمون  تخلف محسوب می‌شود.

این مسئول متذکر شد: کلیه شرکت‌کنندگان در روز آزمون از ورودی دانش واقع در بلوار دانشگاه به دانشگاه یزد وارد شوند.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: آزمون های ، کنکور ، سراسری ، یزد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.