سرپرست تیم تنیس روی میز رعد گفت: سرمربی تیم شهرداری تبریز باید صحبت هایش را اثبات کند و گرنه اعاده حیثیت می کنیم .

صانعی: اعاده حیثیت می کنیم

صانعی  سرپرست تیم تنیس روی میز رعد در گفت و گو با خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، پاسخ گوی سوالاتی در خصوص وضعیت این تیم پیش از بازی سرنوشت ساز مرحله نیمه نهایی مقابل دانشگاه آزاد شد .

وی  در خصوص مطالب مطرح شده توسط سربخشیان سر مربی تیم شهرداری تبریز مبنی بر انجام تبانی گفت : از سربخشیان اعاده حیثیت می کنیم و اگر نتواند ادعا هایش را اثبات کند  از مراجع قانونی پیگیری خواهیم کرد .

سرپرست تیم رعد  در خصوص شرایط آمادگی بازیکنان گفت :

خوشبختانه بچه ها در آمادگی کامل به سر می برندو از بازی گذشته تا به حال تمرین های خوبی داشته اند همچنین وضعیت در حال حاضر بر روی مسائل روحی و جسمی بتزیکناتن کار می شود تا با امادگی بالا در این مسابقه حاضر شوند .

صانعی افزود : در این مدت اردوی مناسبی داشتیم و امیدواریم که بتوانیم نتیجه دیدار رفت را دوباره تکرار کنیم .

سرپرست تیم رعد در پایان و در پاسخ به این سوال که آیا مسئولان رعد به فکر تیم داری در سال های آینده هستند یا خیر عنوان کرد :

ما یا وارد رقابتی نمی شویم یا اگر وارد شوینم با تمام توان وارد می شویم . مطمئن باشید ما در سال های اینده هم حضور خواهیم داشت و برنامه ریزس های خوبی یرای استعداد های خودمان تدارک دیده ایم .  2 ماه دیگر عالمیان از جمع ما جدا می شود و ما تلاش می کنیم با کمک فدراسیون و با استفاده از استعداد هایمان به حضورمان ادامه دهینم .

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار