سخنگوي وزارت امور خارجه گفت: يكي از ويژگي هاي دوران پسابرجام تاثير بسيار مثبت در حوزه گردشگري و ورود گردشگران خارجي است .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛جابري انصاري در نشست خبري افزود: جذب فناوري خارجي ، سرمايه گذاري و پيداكردن بازار براي توليدات ايران ، از سياست هاي وزارت امور خارجه و از اهداف برجام است كه نتايج آن بهبود وضعيت اقتصادي است .

وي در ادامه افزود: افزايش سفر هيات هاي ديپلماتيك به كشور در زمان پسا برجام از آثار و نتايج فوري است.

جابري انصاري گفت : نبايد عقربه زمان را به عقب برگردانيم و موضوع هاي قبل از مذاكرات را مطرح كنيم، بلكه بايد از ظرفيت هاي بالاي برجام استفاده كنيم .

وي گفت : برجام هر چه است با هر نمره اي با ديدگاه هاي مختلف بايد از آن براي منافع حداكثري كشوراستفاده شود.

جابري انصاري اظهاركرد: برجام به نوعي تحول در فضاي بين المللي و فضاي پيرامون ديپلماسي ايران است .

وي افزود: نوع تدبير در افق ميان مدت و دراز مدت در سيسات خارجي مي تواند آينده روشني را با مترين خسارت ها و بيشترين دستاوردها خلق كند.

وي با بيان اينكه سيسات يك امر پوياست و دائم در حال نوشدن است ، خاطرنشان كرد: برنامه ايران نهضت فراگير فرهنگي تمدني ، علمي و اسلامي در عرصه سياست خارجي است .

جابري انصاري در زمينه افرادي كه برجام را خيانت مي دانند، نسبت به التزام به لوازم سياسي تاكيد كرد و گفت: خدايي و حقيقتي است ، روزهاي عمر روزهاي گذرايي است و در پس اين جهان جهان ديگري است و بر اين اساس نبايد صداقت را كنار گذاشت .

وي با بيان اينكه از رقبا يا دشمنان انتظار يا توقع پي گيري منافع خود را نداريم، افزود: بايد خودمان زمينه هاي تحقق برجام را فراهم كنيم.

 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.