پشت‌خط‌زن تیم ملی والیبال ایران گفت: در تمرین با لوزانو همه چیز خوب پیش می‌رود و به همین دلیل کار کردن با این مربی واقعا لذت بخش است.

امیر غفور در گفتگو با خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت تیم ملی والیبال ایران گفت: هرچقدر زمان تمرینات پیش رفت بازیکنان هم به شرایط بهتری دست پیدا کردند. 

وی ادامه داد: تمرینات فشرده و سخت لوزانو منجر شد که بازیکنان از لحاظ فیزیکی به شرایط ایده‌آلی برسند و آماده حضور در نبردی باشند که مدت‌هاست منتظر آن هستند. 

پشت‌خط‌زن تیم ملی والیبال ایران با اشاره به اینکه هیچ بازیکن مصدومی با مصدومیت جدی در تیم ملی نداریم، گفت: خوشبختانه هیچ کدام از بازیکنان مصدومیت جدی ندارند و اگر هم آسیب دیدگی در بین برخی بازیکنان است بسیار جزیی است. این موضوع بسیار امیدوار کننده است. 

وی درباره اردوی تدارکاتی تیم ملی در فرانسه گفت: اردوی تدارکاتی فرانسه می‌تواند به تیم و بهبود شرایط کمک کند. فرانسه یکی از بهترین تیم‌های دنیاست و بازی دوستانه با این تیم می‌تواند به شناخت نقاط قوت و ضعفمان کمک کند.

غفور درباره درباره این موضو ع که بازی نخست تیم ملی با استرالیا است، افزود: تیم ملی استرالیا چهار سال قبل مانع رفتن ما به مسابقات المپیک شد اما این بار تلاش خواهیم کرد با شکست این تیم در همان بازی نخست شرایط را به سود تیم خود تمام کنیم. قطعا تجربه تلخ چهار سال قبل انگیزه بازیکنان را بیشتر می‌کند.

ملی‌پوش والیبال ایران با اشاره به اینکه همه نفارت تیم ملی این روزها تنها به مسابقات انتخابی المپیک فکر می‌کنند، افزود: باید ابتدا صعودمات را قطعی کنیم و بعد از آن به مسابقات المپیک و رفتن روی سکو و حریفانمان فکر کنیم.

وی درخصوص کار با رائول لوزانو گفت: لوزانو مربی بسیار حرفه‌ای است که کار با او واقعا لذت بخش است. زیر همه چیز با این مربی درست پیش می‌رود

غفور درباره تغییر شرایط پرواز تیم ملی نسبت به مسابقات جام جهانی 2015 ، گفت: خوشحالم که فدراسیون شریاط سفرمان را تغییر داده است. قطعا زودتر رفتن به ژاپن و بهتر شدن شرایط سفر طولانی به ژاپن برای شرایط فیزیکی و بدنی بازیکنان مفیدتر خواهد بود.

ملی‌پوش والیبال ایران، گفت: پس از مسابقات المپیک 2016 همچنان در تیم ملی حضور خواهم داشت و قصد خداحافظی ندارم. دوست دارم تا زمانی که بتوانم به تیم ملی کشورم کمک کنم در تیم حضور داشته باشم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار