نشریه علمی معتبر دانشگاه یاسوج با نام «دانش بیماری‌شناسی گیاهی» موفق به کسب بیشترین ضریب تاثیر از پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) شده است.

 
 
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ به نقل از روابط عمومی دانشگاه یاسوج نشریه علمی معتبر دانشگاه یاسوج با نام «دانش بیماری‌شناسی گیاهی» موفق به کسب بیشترین ضریب تاثیر از پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) شده است.
 
این نشریه که صاحب امتیاز آن دانشگاه یاسوج و مدیر مسئول آن دکتر مهدی صدروی است، توانست بالاترین ضریب تاثیر در بین نشریات علمی معتبر رشته‌های کشاورزی و منابع طبیعی کشور را به دست آورد.
 
صدروی عضو هیئت علمی گروه گیاه‌پزشکی دانشگاه یاسوج و مدیرمسئول این نشریه در گفت‌وگوی کوتاهی گفت: پس از 4 سال انتشار این نشریه و تلاش‌های اعضای گروه علمی این موفقیت بدست آمد.  
 
وی خاطرنشان کرد: این موفقیت مرهون حمایت‌های معنوی و مادی ریاست دانشگاه، معاونین پژوهشی و فن‌آوری و اداری و مالی دانشگاه و تلاش‌های مستمر و ارزنده هیأت تحریریه این نشریه شامل دکتر محمد عبدالهی، دکتر سید محسن تقوی، دکتر سید علی اکبر بهجت‌نیا، دکتر حبیب‌الله حمزه زرقانی، دکتر عباس صلاحی اردکانی و دکتر سید محمد رضا موسوی است.
 
انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.