بازیکن تیم ملی هندبال گفت:وی مغرورانه عمل کرد و بازیکنان با این مساله کنار نیامدند

علی شیرانی بازیکن تیم هندبال سپاهان در خصوص خداحافظی ناگهانی سرمربی تیم ملی هندبال کشورمان در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ،اظهار کرد: سرمربی تیم ملی هندبال کشورمان به صورت توافقی از فدراسیون جدا شد واین در حالی بود که زمان قرارداد ش نیز به اتمام رسیده بود.  

من با دعوت اسماعیلاگیچ و با انگیزه بالایی وارد تیم ملی شدم ،ودر مسابقات مرحله دوم انتخابی المپیک در سوئد حضور داشتم . خوشبختانه به عنوان بازیکن تیم ملی هندبال با ایشان مشکلی نداشتم و به خواسته هایش احترام می گذاشتم.

بازیکن تیم سپاهان در ادامه خاطرنشان کرد: عرفان دارای غرور خاصی بود و مغرورانه عمل می کرد.به اعتقاد من بازیکنان با غرورکاذب عرفان کنار نمی آمدند و همین مساله لطمه بزرگی به تیم ملی هندبال وارد کرد. عرفان دید از بالا به پایینی نسبت به آنها داشت و همین موضوع صورت خوشی در هماهنگی تیم ملی نداشت.


به اعتقاد من بازیکنان هندبال ایران نیز از تجربه خوبی برخوردارند و هرکدام به نوبه خود صاحب نام درسطح آسیا و عرصه های بین المللی هستند،همچنان که شاهد درخشش لریونرها در تیم های خارجی هستیم.

بازیکن ملی پوش کشورمان در ادامه افزود: وی متاسفانه روش کاری خوبی پیش نگرفت. با برخی بازیکنان تیم ملی به مشکل خورد و عدم صمیمیت او با بازیکنان باعث بوجود آمدن ناهنجاری هایی در تیم ، و سرانجام منجر به کسب نتایج خوب ودر خو ر کلاس هندبال ایران نشد....

شیرانی در پایان خاطر تصریح کرد : عرفان اعتقاد داشت نباید در دفاع از سوی بازیکن اشتباهی رخ دهد و بازیکنی که اشتباه می کند باید سریعا تعویض شود.

هرچند با ید از این نکته غافل نشویم که وی کاملا دارای تفکر اروپایی بود و سر مربی با تجربه ای بود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.