ایران بازار مصرفی دیگر کشورها نخواهد بود/ روابط تجاری با سرمایه گذاران خارجی تقویت شود

رئیس اتاق بازرگانی صنایع و معادن ایران گفت: ایران در فضای جدید اقتصادی قرار نیست تنها یک بازار مصرفی برای کالاها و یا یک صادرکننده انرژی و نفت باشد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن جلال‌پور امروز در نشست فعالان اقتصادی ایران و کره جنوبی که با حضور رئیس جمهور کره جنوبی در تهران برگزار شد، با اشاره به سفر رئیس جمهور کره جنوبی به ایران و اینکه این سفر به عنوان نقطه عطفی در روابط دوجانبه دو کشور به شمار می‌رود گفت: با این سفر فصل جدیدی در روابط اقتصادی دو کشور به وجود می‌آید.

وی با اشاره به رشد اقتصادی کره جنوبی اظهار داشت: این موضوع همواره برای ایران خوشحال‌کننده بوده، چرا که کشور کره جنوبی به عنوان یک کشور آسیایی توانسته است از سرآمدان رشد اقتصادی در دنیا باشد.

جلال‌پور تصریح کرد: ایران در فضای جدید اقتصادی تلاش می‌کند، تا تعاملات تجاری بیشتری با کشورها از جمله کره جنوبی داشته باشد.

رئیس اتاق بازرگانی صنایع و معادن ایران گفت: ایران در فضای جدید اقتصادی قرار نیست تنها یک بازار مصرفی برای کالاها و یا یک صادرکننده انرژی و نفت باشد؛ بلکه هدف ما شکل‌گیری روابط تجاری مستحکم و پایدار است.

جلال‌پور تصریح کرد: ایران برای کره جنوبی شرایط همکاری مشترک با شرکت‌های مختلف را فراهم خواهد کرد و شرایط حضور در بازارهای ثالث را هم ایجاد می‌کند.

وی با بیان اینکه ایران بهترین نقطه برای سرمایه‌گذاری کره جنوبی به شمار می‌رود، تصریح کرد: امنیت منطقه آسیا به خصوص در کشورهای ایران و کره جنوبی می‌تواند روابط پایدار و مستمر  اقتصادی به وجود آورد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۹ ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵
اگرروابطمان باکره گرم وخشک نیست وکالای کره ای ملت میخرن واذوقه کارگرکره ای تامین میشودچه سودی برای اذوقه ملت کارگردرایران دارددرمعاهده هایک نگاه به ملت کارگرایرانی بیندازیدوفکری هم برای اذوقه گران کارگرایرانی کنیدازواردات زیادچیزی به اسم رنج کارگروطنی زیرپاله نشود
آخرین اخبار