فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کازرون از دستگیری سارق منزل در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ رجبعلی رزمجوئی گفت: در پی اعلام مركز فوریت های ۱۱۰ مبنی بر یك فقره سرقت از منزل در روستای پیرسبز، بلافاصله ماموران به آن محل عزیمت كردند.
وی ادامه داد: پس از حضور ماموران در محل، شخصی به آنها مراجعه و اظهار كرد: در مسافرت بوده ام وقتی برگشتم متوجه شدم، در منزلم تخریب و اقلامی شامل یك تخته فرش ۱۲متری دست بافت دو قالیچه دست بافت 5/1و5/2 متری و یك گلیم به ارزش تقریبی 20 میلیون ریال به سرقت رفته است كه تقاضای رسیدگی دارم.
وی ادامه داد: با توجه به اهمیت موضوع مراتب به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت و با انجام تحقیقات و اقدامات اطلاعاتی و بررسی از محل های وقوع جرم، سارق شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی دستگیر شد.
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کازرون اظهار كرد: در بازجویی به عمل آمده متهم به بزه انتسابی اقرار و اعلام داشت که با همدستی شخص دیگری اقدام به سرقت كرده که تلاش جبرای کشف سایر سرقت های احتمالی و دستگیری همدست وی ادامه دارد.  
سرهنگ رزمجوئی از شهروندان درخواست كرد: با رعایت هشدارهای پلیسی مانع سوء استفاده سارقان شده و با اعلام به موقع این گونه سرقت ها به پلیس، مأموران را در دستگیری هر چه سریعتر سارقان کمک کنند.  
انتهای پیام/ن
برچسب ها: پایان ، خط ، سارق ، منزل ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار