در60طرح انجام شده در شهر اصفهان طرح های زيباسازي در مناطق اصفهان بصورت عادلانه توزيع شده اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،معاون هماهنگي و نظارت بر مناطق سازمان زيباسازي شهرداري اصفهان گفت: با توجه به ظرفیت مناطق 15 گانه شهر اصفهان تلاش بر این است که طرحهای زیباسازی شهری اصفهان به صورت عادلانه در تمامی مناطق تعريف شود.

محمدجواد شمس آرا با اشاره به 60 طرح انجام شده در اواخر سال 94 و تلاش برای توزیع عادلانه این طرح ها گفت: رويكرد معاونت هماهنگي و نظارت بر مناطق تسهيل ارتباط مسوولان زيباسازي مناطق با ستاد می باشد كه اين موضوع يكي از مشكلات سال هاي گذشته ستاد و مناطق بوده است.

وی تصريح کرد: هدف اصلي اين معاونت، برقراري ارتباط موثر ستاد با مناطق 15 گانه در مباحث طراحي، اجرا و نظارت بر طرهاست.

شمس آرا با ا بیان اينكه اجراي پروژه های زیباسازی شهر اصفهان با دو الگو اجرا می شود افزود: در الگوی ستادي، طراحي و اجرا بدست سازمان زیباسازی صورت مي گيرد و در الگوی دیگر؛ طرح ها توسط مناطق شهرداري تعريف و اجرا مي شوند و بودجه آن نيز در مناطق پيش بيني شده است.

معاون هماهنگي و نظارت بر مناطق سازمان زيباسازي شهرداري اصفهان با اشاره به اینکه اعتبار طرح های زيباسازي مناطق شهرداري بیش از اعتبار طرح های ستادي است يادآور شد:اين بودجه در مناطق با رشدي بيش از 2 برابري، از 13 ميليارد تومان به 28 ميليارد و 500 ميليون تومان افزايش يافت تا چندين برابر سال هاي قبل طر ح های زيباسازي تعريف و اجرا شود.

شمس آرا البته اين مهم را يادآوري مي كند كه برخي از مكان هاي شهر صرفا متعلق به يك منطقه نبوده و مكان هاي عمومي و برای شهروندان تمام مناطق شهر محسوب مي شود و از اين رو در اين مكان ها پروژه هاي بيشتري اجرا خواهد شد كه از آن جمله مي توان به گلزار شهدا و حاشيه زاينده رود اشاره كرد.

معاون هماهنگي و نظارت بر مناطق سازمان زيباسازي با تاكيد بر اينكه در زيباسازي 2 رويكرد وجود دارد گفت: خلق زيبايي و رفع نازيبايي ها دو رويكرد زيباسازي شهری است كه رفع نازيبايي ها صرفا با سازمان زيباسازي نبوده و معاونت خدمات شهري نيز در آن نقش موثري دارد.

معاون هماهنگي و نظارت بر مناطق سازمان زيباسازي شهرداري اصفهان در پایان گفت: سال 95 سازمان زیباسازی در عرصه رفع نازيبايي ها وارد می شود تا در كنار خلق زيبايي نازيبايي هاي شهر را ترميم يا برطرف كند. 



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار