در راستای تحقق شعار سال جاری ، ستاد اقتصاد مقاومتی در کمیته امداد تشکیل می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره)استان در اولین جلسه هم اندیشی مدیران ستادی و اجرائی گفت : مردم و مسئولان باید با آگاهی از سیاست های اقتصادی مقاومتی در راستای تحقق شعار سال اقدام کنند.
رضوی افزود : اقتصاد مقاومتی فقط جنبه اقتصادی ندارد، بلکه ابعاد گفتمانی ، فرهنگی ، اجتماعی سیاسی و نظامی هم دارد و  برای تحقق اقتصاد مقاومتی باید با اقدام و عمل  وابستگی های خارجی را کاهش دهیم و بر تقویت تولیدات داخلی کشور و تلاش در جهت خود اتکائی اقدام نمائیم.
وی با اشاره به بحث نفوذ دشمن که همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری است ،گفت : کشورهای غربی با هدف نفوذ در عرصه‌های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی قصد ضربه زدن به این نظام را دارند و مسئولان و مردم باید در این زمینه هوشیار باشند و همانند سدی محکم جلوی نفوذ دشمنان و نظام سلطه را بگیرند.
وی بر تکریم مددجویان و تلاش هرچه بیشتر در جهت رفع مشکلات پیش روی نیازمندان تاکید کرد و افزود: لازم است از همه توان و ظرفیت موجود در جهت خود اتکائی و بالابردن آگاهی های فرهنگی که نقش بسیار مهمی در بین خانواده های تحت حمایت را ایفا می نماید، استفاده شود.
انتهای پیام/غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار