سخنگوی اورژانس کشور از خسارات آتش سوزی بیمارستان 17 شهریور که از ساعت 4 صبح آغاز شد خبر داد.

خالدی سخنگوی اورژانس کشور در گفتگو با حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص حادثه آتش سوزی بیمارستان 17 شهریور برازجان دشستان گفت: آتش سوزی بیمارستان 17 شهریور برازجان دشستان که از ساعت 4 صبح امروز آغاز شده بود و با تلاش‌های آتش‌نشانان پس از 3 ساعت مهار شد خوشبختانه خسارات جانی زیادی را در پی نداشته است. 

وی افزود: در پی این حادثه تنها یک زن 80 ساله جان خود را از دست داد. 

طالبی در ادامه گفت: رئیس اورژانس کشور برای بررسی دقیق‌تر میزان خسارات وارده عازم بوشهر شده‌اند. 

سید سجاد اقبالی سخنگوی مدیریت بحران حادثه بیمارستان 17 شهریور برازجان و معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهرگفت: آتش‌سوزی بیمارستان 17 شهریور برازجان که از ساعت 4 و هشت دقیقه بامداد آغازشده بود با حضور تیم‌های آتش‌نشانی، هلال احمر و اورژانس 115 در محل مهار شد و مصدومین را به بیمارستان شهید گنجی انتقال دادند. 

دکتر سید سجاد اقبالی عنوان کرد: 13 بیمار بستری در بخش‌های CCU و Post CCU این بیمارستان از ساختمان آتش‌گرفته خارج و برای ادامه درمان به بیمارستان‌ شهید گنجی برازجان انتقال یافتند و متأسفانه یکی از بیماران که خانمی 75 ساله و معلول بود در این حادثه فوت شد.

 معاون درمان دانشگاه بوشهر افزود: با اطلاع از وقوع حادثه در دقایق نخستین حادثه ستاد بحران دانشگاه در EOC مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی با حضور اعضای هیئت رییسه و کمیته بحران دانشگاه برگزار شد.

دکتر اقبالی اظهار داشت: دستورات لازم برای انتقال و درمان بیماران و حادثه دیدگان در این حادثه صادر شد و در حال حاضر بیمارستان شهید گنجی برازجان آمادگی پذیرش بیماران قلبی را دارد و تمامی بیمارستان‌های استان از جمله بیمارستان تخصصی قلب بوشهر و شهدای خلیج فارس در آمادگی کامل برای پوشش بیماران ارجاعی احتمالی هستند.

گفتنی است؛ حال عمومی بیماران مساعد است.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار