اولين آمفي تئاتر روباز خوي با 70درصد پيشرفت فيزيکي درحال ساخت است

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ سرپرست شهرداری خوی بااعلام اين خبرگفت: نخستین سالن آمفی تئا‌تر روباز خوی در محوطه‌ای به مساحت یک هزار و ۸۵۰ متر مربع با پیشرفت فیزکی 70 درصدی در حال اجراست.

علی اصغر سلیمانی ضمن اشاره به اهمیت اجرای پروژه آمفی تئاتر روباز در خوی افزود: احداث این سالن آمفی تئا‌تر روباز با هدف اجرای برنامه‌های مختلف هنری همچون تئا‌تر، موسیقی، مراسم‌های مختلف عمومی و جشن‌ها برای ظرفیت حدود 2 هزار نفر آغاز شده و در حال حاضر دیوارهای حائل اطراف آمفی تئا‌تر، اجرای سکوهای تماشاگران و کف سازی سکوها به اتمام رسیده است.

وی بابيان اينکه، پروژه اولین آمفی تئاتر شهرستان خوی قطعاً یکی از موثر‌ترین پروژه‌های شهرداری در بخش عمرانی- فرهنگی است که در مناسبت‌های سال و برای برگزاری مراسم های مختلف و استفاده هنرمندان برای اجرای برنامه های هنری مورد استفاده قرار می گیرد و طبیعتا با توجه به حضور چشمگیر شهروندان خوئی در طول ایام سال از پارک ملت،اینآمفی تئاتر خواهد توانست جوابگوی بخشی از نیازهای فرهنگی و اجتماعی شهر باشد.

سلیمانی گفت: برای احداث این پروژه 3 میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

سرپرست شهرداری خوی با اشاره به بخش های آتی اجرای این پروژه تصریح کرد: پس از اتمام کف سازی که در مراحل آخر اجرا می باشد صندلی های پلاستیکی ویژه آمفی تئاترهای روباز با قابلیت استفاده در مقاطع و فصول مختلف نصب می شود.

وی تاکید کرد: نماسازی دیوارها، نصب نرده ها، اجرای عملیات نازک کاری مجموعه سِن و صفحه نمایش، سیم کشی و تاسیسات برق و روشنایی مجموعه آمفی تئاتر از جمله مراحل نهائی برای بهره برداری از این پروژه می باشد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.