فرمانده نیروی مقاومت بسیج رامهرمز اعلام کرد: قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه در این شهرستان برای انجام خدمات فعالیت خود را آغاز کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت‌الاسلام امیر میر علایی گفت: قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه با هدف محرومیت‌زدایی در شهرستان رامهرمز آغاز به‌کار کرده است و  با جذب منابع مالی با سایر ادارات همکاری خواهد کرد.

وی افزود: در زمینهٔ درمانی بزودی اولین درمانگاه تحت پوشش این قرارگاه ساخته خواهد شد و 4 سوله ورزشی را در سطح شهرستان افتتاح خواهیم کرد.

میر علایی تصریح کرد: بزودی احداث یک زمین چمن مصنوعی را در سطح شهر آغاز خواهیم کرد و آمادگی داریم در صورت تأمین زمین توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) 30 باب منزل مسکونی را برای محرومان بسازیم.

فرمانده نیروی مقاومت بسیج رامهرمز اذعان داشت: کارهای ما واگذار به پیمانکار نیست بلکه همه‌ نیروهای پاسدار و بسیجی وارد کار خواهند شد و برای صرفه‌جویی در مصرف هزینه‌ها اقدام خواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: در برنامه‌های بومی محله‌ای قرار است 2 پارک را سالم‌سازی نموده و با ایجاد برنامه‌های فرهنگی مفید خانواده‌ها را دورهم جمع کنیم.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.