فرمانده نیروی انتظامی فارس از دستگیری قاتل حرفه ای و توقیف محموله قاچاق 70 میلیاردی در فارس خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سردار احمد علی گودرزی بیان كرد: قرارگاه مبارزه با قاچاق كالا از پارسال و در راستای اجرای برنامه اقتصاد مقاومتی و سیاست های کلی نظام در برنامه ششم توسعه با رویکرد جهادی در راستای مقابله با قاچاق کالا و ارز تشكیل شد.  
وی ادامه داد: مأموران اداره مبارزه با قاچاق كالا و ارز پلیس آگاهی نیز در این راستا، مسیر حركت سه دستگاه خودرو تریلر را در یكی از محورهای مواصلاتی استان شناسایی و به محل مورد نظر اعزام شدند.  
فرمانده نیروی انتظامی استان فارس ادامه داد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی در نهایت این سه دستگاه خودرو توقیف و در بازرسی از آنها 103 هزار ثوپ لباس خارجی در مارک های مختلف، بیش از 22 هزار قوطی انواع نوشیدنی، 370 هزار کیلو گرم برنج و بیش از هشت هزار كیلوگرم چای قاچاق و فاقد مدارك قانونی كشف شد.  
گودرزی با اشاره به اینكه در این راستا هشت نفر متهم دستگیر شدند، تصریح كرد: ارزش ریالی این محموله قاچاق بالغ بر 70 میلیارد ریال برآورد شده است.  
وی گفت: پلیس برای برخورد جدی با قاچاقچیان كالا و همچنین حمایت از تولید و تولیدکنندگان داخلی، پیشگیری و مقابله جدی با ورود و انتقال كالای قاچاق را به عنوان اولویت مأموریتی در برنامه های خود قرار داده است.  
فرمانده نیروی انتظامی استان فارس در ادامه به كشفیات مواد مخدر پلیس استان اشاره كرد و گفت: از ابتدای امسال تاكنون بیش از سه تن و 200 كیلوگرم انواع مواد مخدر كشف شده است كه نسبت به مدت مشابه پارسال، 94 درصد افزایش داشته است.  
گودرزی افزود: در این مدت 13 باند مواد مخدر منهدم، 68 دستگاه خودرو توقیف و یك هزار و 446 نفر دستگیر شده اند.  
وی از دستگیری سارق و قاتل حرفه ای توسط مأموران پلیس آگاهی استان خبر داد و گفت: مأموران كلانتری شیراز هنگام گشت زنی در حوزه استحفاظی یك نفر سارق را هنگام سرقت از یك مغازه دستگیر و با تشكیل پرونده به پلیس آگاهی انتقال می دهند.  
فرمانده نیروی انتظامی استان فارس با اشاره به نقش موثر قاضی این پرونده ها در كشف قتل ها و سرقت های مكشوفه، خاطر نشان كرد: در تحقیقات صورت گرفته از این سارق، 150 فقره سرقت از مغازه های سطح شهر شیراز كشف شد.  
گودرزی افزود: همچنین این فرد در تحقیقات تكمیلی به قتل دو نفر در سال 1377 به علت درگیری در حین سرقت نیز اعتراف كرد كه بازجویی های تكمیلی پلیس در این خصوص همچنان ادامه دارد.
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار