مجمع عادی سالیانه فدراسیون کشتی با حضور دکتر سجادی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان عصر امروز(دوشنبه) در سالن کنفرانس خانه کشتی تهران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در ابتدای این مجمع حمید بنی تمیم دبیر فدراسیون کشتی ضمن خیرمقدم به اعضاء، برنامه مجمع را اعلام کرد.، و در ادامه گزارش عملکرد فنی سال 93 و 94 توسط رسول خادم رئیس فدراسیون کشتی ارائه شد.
 
در ادامه این نشست گزارش مالی و حسابرسی در سال های 93 و 94 ارائه گردید و سپس ضمن بررسی بودجه سال 1395، تقویم فنی این سال نیز به تصویب رسید.
 
در پایان این مجمع و پس از ارائه پیشنهادات و نقطه نظرات اعضاء، دکتر سجادی گفت: کشتی خوشبختانه از زمان مدیریت آقای خادم و همکاران فعالیت خوب، گسترده و با برنامه ای دارد و فدراسیون کشتی منظم کار را جلو می برد.
 
وی ادامه داد: کشتی در سال 94، 18 تیم ملی در رده های سنی مختلف داشته است که با هیچ رشته ای ورزشی قابل مقایسه نیست و نقطه ارزیابی در ورزش قهرمانی نیز نتایج است، که خوشبختانه نیز نتیجه های خوبی نیز به دست آمده است.
 
سجادی تصریح کرد: ارزیابی کنندگان ورزش همه مردم هستند و ضمن توجه زیاد به ورزش، توقع فراوانی نیز دارند و البته توجه به این مقوله از نظر تصمیم گیرندگان به اندازه توقع مردم نیست و در این میان همه شما با عشق و علاقه کار می کنید.
 
وی با اشاره به اینکه موفقیت های کشتی با یک کار تیمی و همدلی تمامی خانواده کشتی حاصل شده است، خاطر نشان کرد: معتقدم کشتی ایران باید در تصمیم گیری های کلان در اتحادیه جهانی کشتی تاثیرگذار باشد و نقش آفرینی جدی نیز داشته باشد.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار