سخنگوی جبهه پیروان خط امام : کرسی‌های مجلس دهم نسبتا به طور مساوی تقسیم شده‌اند.

کرسی‌های مجلس دهم نسبتا به طور مساوی تقسیم شده‌اندسجادی سخنگوی جبهه پیروان خط امام در گفتگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: پیروز انتخابات با توجه به مشارکت مردم، رهبری نظام و مردم هستند اما به لحاظ شکلی آمار و ارقام متفاوتی در رسانه‌های اصول‌گرا و اصلاح‌طلب منتشر شده است.


سخنگوی جبهه پیروان خط امام در ادامه گفت: با توجه به آمار و ارقام اعلام شده، 126 نفر از اصول‌گرایان و 112 نفر از اصلاح‌طلبان هستند.

وی در ادامه گفت: با توجه به این که کرسی‌های مجلس دهم  به طور مساوی تقسیم شده‌اند اما آمار و ارقام دقیق بعد از مستقر شدن نمایندگان منتخب در مجلس مشخص می‌شود.


سجادی گفت: با وجود این‌که اصول‌گرایان در مجلس رای نیاوردند  اما در استان‌ها وضعیت خوبی دارند.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام گفت: آقای لاریجانی تجربه و سرمایه‌ای برای اصول‌گرایان هستند از این‌رو اصول‌گرایان با اتحاد و همدلی می‌توانند بعضی از مستقل‌ها را جذب کنند و اصلاح‌طلبان را به صورت خطی نگاه نکنند.

وی در پایان گفت: اصلاح‌طلبان و اصول‌گرایان با تعامل و همکاری در زمینه اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل می‌توانند در جهت پیشرفت و توسعه گام بردارند.


سخنگوی جبهه پیروان خط امام در ادامه تصریح کرد: آقای لاریجانی در مجلس تجربه و سرمایه‌ای برای با کمک یکدیگر می‌توانند در زمینه اقتصاد مقاوتی ، اقدام و عمل حرکت کنند.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار