با حضور آقای امینی معاون وزیر راه و شهرسازی از پروژه جاده کرمان – راور – دیهوک بازدید شد .

کریدور شماره 5حمل ونقل کشور موردبازدید معاون وزیر راه قرار گرفتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  فرماندار شهرستان راور به همراه آقای امینی معاون وزیر راه و شهرسازی ، آقای بلوردی مدیر کل راه و شهرسازی استان و دکتر زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی از پروژه جاده محور کرمان راور دیهوک بازدید کردند .

در این بازدید آقای میرصادقی به مشکلات ترافیکی ، حمل و نقل و تصادفات این جاده به علت تعطیلی و طلب پیمانکاران اشاره و با توجه به موقعیت این راه ملی خواستار تخصیص اعتباری برای شروع مجدد و اتمام پروژه فوق شد .

در این بازدید امینی معاون وزیر راه و شهرسازی گفت :این پروژه از پروژه های بسیار مهم به سمت راور قرار گرفته است این طرح در سطح جامع کشوری به نام کریدور شماره پنج شناخته شده است

 وی گفت: کریدورشمال وجنوب در بحث حمل ونقل نقش اساسی را اجرا می کندوحدود193کیلومتر از کرمان تا مرز استان خراسا ن جنوبی جزء این پروزه مهم است .

وی تاکید کرد: درحال حاضر 5قطعه توسط پیماکاران در حال اجرا است .قصد داریم درسال 95 حدود 65 کیلومتر را چهارخطه بهره برداری برسانیم که این پروژه یکی از 5 پروژه مهم وزارت راه و شهرسازی است.

معاون وزیر راه وشهرسازی خاطرنشان کرد:برای اجرایی شدن این پروژه نیاز به 50میلیاردتومان اعتبار داریم وامیدواریم که تا پایان سال حدود 65کیلومتر از مسیر فوق را زیر بار ترافیکی ببریم .

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار