مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: با تلاش‌های انجام شده میانگین باسوادی در استان اردبیل به ۸۱ درصد افزایش یافته است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ ا‌حمد ناصری اظهار داشت: در حال‌حاضر میانگین باسوادی در سطح استان اردبیل 81 درصد بوده که با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در صدد هستیم آمار باسوادی در استان اردبیل افزایش و ارتقاء یابد.

وی با اشاره به اینکه براساس آمارهای به دست آمده 211 هزار شهروند اردبیلی از نعمت سواد برخوردار نشده‌اند، افزود: تلاش می‌کنیم امسال با تلاش نهضت سوادآموزی 80 هزار شهروند اردبیلی را تحت پوشش سواد قرار دهیم و باید برای این امر همشهریان نیز مشارکت همه‌جانبه‌ای داشته باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل بیان کرد: بسیاری از افراد بی‌سواد در استان اردبیل سن بالای 49 سال دارند که متاسفانه از نعمت سواد برخوردار نبوده و برای تحت پوشش قرار دادن این افراد اهتمام و برنامه‌ریزی مناسبی لازم بوده که همشهریان نیز باید همکاری لازم را داشته باشند.

ناصری تصریح کرد: آموزش و پرورش استان اردبیل در حوزه سوادآموزی سال گذشته رتبه چهارم را به خود اختصاص داده است و در حوزه‌های فرهنگی، ‌هنری و قرآنی نیز به رتبه‌های شاخص کشوری دست یافته و روز به روز بر افتخارات این اداره افزوده می‌شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.