استاندار قم، رفع مشكلات اقتصادي در بخش هاي مختلف از جمله توليد، اشتغال، ركود و تورم را از اولويت هاي دولت عنوان كرد و گفت: كارگروه هاي اقتصادي و تسهيل در توليد مي توانند به فعال كردن صنايع كوچك و بزرگ در فضاي مناسب اقتصاد مقاومتي كمك كنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،سيد مهدي صادقي استاندار قم در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتي استان در سخناني بر ضرورت تبيين راهكارهاي رفع موانع توليد تاكيد كرد.
وي طرح رونق صنايع و توسعه شهرك هاي صنعتي را گامي بلند در توسعه كشور دانست و افزود: ستاد ملي اقتصاد مقاومتي با حمايت از طرح هايي كه در دستور كار قرار مي گيرد، همگرايي ملي را در سطح كشور براي ارائه دستورالعمل هاي كمك به توسعه كشور صادر مي كند.
صادقي با تاكيد بر ضرورت تدوين فرآيندهاي همسو با كشور جهت فراهم نمودن تحول استاني در حوزه اقتصاد، افزود: راهكارهاي برون رفت از مشكلات بايد به صورت كارشناسي، بررسي و راه هاي عملي براي اجرايي شدن اقتصاد مقاومتي ايجاد شود.
در ابتداي اين جلسه علي يزداني معاون وزير صنعت، معدن و تجارت و رييس هيات مديره و مدير عامل سازمان صنايع كوچك و شهرك هاي صنعتي ايران با ارائه گزارشي از بسته رونق صنايع كوچك كشور گفت: در اين طرح حمايت از همه صنايع مرتبط در دستور كار است.
جلسه ستاد اقتصاد مقاومتي استان در تالار امام جواد(ع) استانداري برگزار شد.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.