نماینده منتخب مردم شهرستان‌های خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از مطالبات اصلی مردم استان احداث راه‌آهن اردبیل است که با تمام تلاش پیگیر راه‌اندازی راه‌آهن اردبیل خواهیم بود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ بشیر خالقی اظهار داشت: احداث پروژه راه‌آهن اردبیل با جدیت توسط نمایندگان مجلس دهم استان اردبیل پیگیری می‌شود چرا که این امر می‌تواند توسعه استان اردبیل را در بخش‌های مختلف در برداشته باشد.

وی همچنین افزود: ساماندهی راه‌های روستایی و شهری خلخال و کوثر نیز از دیگر مطالبات اصلی مردم منطقه است که در این زمینه نیز برنامه‌های بسیار مناسبی را تدارک دیدیم و امیدواریم بتوانیم در دوره دهم دغدغه‌های مردم در این زمینه‌ها را برطرف کنیم.

خالقی از برنامه‌ریزی برای جذب سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و حل مشکلات واحدهای تولیدی در منطقه خبر داد و گفت: با جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی می‌توان مشکل بیکاری جوانان در منطقه را برطرف ساخت که نیاز است در این زمینه دستگاه‌های مربوطه نیز اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

نماینده منتخب مردم شهرستان‌های خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: باید خدمات‌رسانی به مناطق محروم به ویژه روستاها و پروژه‌های عمرانی روستاها به طور چشمگیر افزایش یابد چرا که روستاها نقش بسیار مهمی در توسعه اقتصادی منطقه دارند و باید مسئولان دستگاه‌های اجرایی در بخش‌های مختلف اهتمام ویژه‌ای به عمران و آبادانی روستاها داشته باشند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.