ترامپ: کروز و کیسیک فقط وقت مرا هدر می‌دهند!

نامزد پیشرو جمهوریخواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، بار دیگر اعلام کرد رقبای هم‌حزبی او چاره‌ای جز قبول شکست ندارند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ان‌بی‌سی نیوز، دونالد ترامپ – نامزد پیشرو جمهوریخواهان – روز گذشته (یکشنبه) در یک گردهمایی انتخاباتی در ایالت ایندیانا عنوان کرد دوست ندارد بیش از این زمان خود را در رقابت با نامزدهایی که به اعتقاد وی به زور خود را در رقابت با او نگه داشته‌اند، هدر دهد.

وی در این گردهمایی بار دیگر عنوان کرد که تد کروز – سناتور تگزاس – و جان کیسیک – فرماندار اوهایو – چاره‌ای جز قبول شکست و تسلیم شدن در برابر وی ندارند.

ترامپ همچنین در سخنرانی انتخاباتی خود در این ایالت برای بار دوم در دو هفته اخیر مدعی شد هیچ نامزدی به اندازه او برای حمایت از زنان و رسیدگی به مسائل مربوط به سلامت آنها شایسته پست ریاست جمهوری نیست.

ظاهرا وی امیدوار است همانطورکه حمایت اخیر او از زنان در ایالت‌های نیویورک، پنسیلوانیا و مریلند باعث اقبال رای‌دهندگان زن به او شد، در ادامه رقابتها نیز او را از حمایت زنان برخوردار کند.

میلیارد آمریکایی در ادامه اظهار داشت که او با حمایت زنان برنده انتخابات ریاست جمهوری آمریکا خواهد شد؛ چراکه به اعتقاد او، زنان نیز مانند مردان خواهان یک کشور قوی و یک ارتش قوی هستند.

وی در نطق انتخاباتی خود، بار دیگر انتقاداتی را نیز متوجه رقیب دموکرات خود کرد و گفت: «اگر ما به دنبال یک دولت ناکارآمد همانند دولت عراق هستیم، باید هیلاری کلینتون را در راس آن قرار دهیم!»

ترامپ همچنین با ابراز اطمینان از معرفی شدن خود به عنوان نامزد نهایی حزب جمهوریخواه، بار دیگر احتمال کشیده شدن سرنوشت نامزد نهایی جمهوریخواهان به دور دوم را منتفی دانست. 

طبق قوانین انتخاباتی حزب جمهوریخواه، اگر هیچ یک از نامزدهای حزب در نشست مجمع ملی حزب جمهوریخواه در ایالت کلیولند نتوانند رای دستکم 1237 نماینده حزبی را کسب کنند، نمایندگان حزبی در دور دوم رای‌گیری، صرفا بر اساس علاقه شخصی خود – و نه بر اساس آراء ایالتی هر نامزد – اقدام به انتخاب نامزد نهایی حزب برای ورود به انتخابات ریاست جمهوری خواهند کرد.


انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار