بیش از 1 هزار گردشگر خارجی از اماکن باستانی و گردشگری دزفول بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری دزفول گفت: طبق آمار موجود بیش از یک هزار گردشگر خارجی با حضور در دزفول از جذابیت‌های فرهنگی و طبعی شهرستان در بخش‌های مختلف شهری و روستایی بازدید کرده‌اند.

یعقوب زلقی افزود: این گردشگران از کشورهای مختلف جهان از جمله  آمریکا، آلمان، ایتالیا، فرانسه، انگلیس، کانادا، روسیه، اکراین، گرجستان، هندوستان، افغانستان، نیجریه و برخی دیگر از کشورهای آسیایی و آفریقایی بوده‌اند.

زلقی بیان کرد: هم چنین گروه 50 نفره چندملیتی دانشجویان دانشگاه مذاهب اسلامی از کشورهای هندوستان، پاکستان، افغانستان، افریقای جنوبی، ساحل عاج، نیجریه  نیز بیش از این در دزفول حضور پیدا کرده‌اند.

سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری دزفول اظهار کرد: با توجه به ظرفیت خاص و منحصر به فرد دزفول و در صورت توجه و سرمایه گذاری مناسب در بخش زیر ساخت گردشگری این شهرستان ظرفیت رشد 10 برابری گردشگر خارجی و رونق این فرهنگ و اقتصاد را دارد.

وی ادامه داد: به همین جهت و با هدف معرفی دزفول در حوزه گردشگری ساخت چندین مستند برای پخش از رسانه‌های مختلف تصویری مورد توجه قرار گرفته و اقدامات خوبی در این حوزه اجرا شده است.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.