نشست حامیان جشنواره ملی فیلم کوتاه سه دقیقه با ورزش با مدیرکل ورزش و جوانان استان برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازیزد؛ دراین نشست حامیان جشنواره  در خصوص روند اجرایی جشنواره و زمینه همکاری حامیان بحث و تبادل نظرکردند. 

مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: جشنواره فیلم کوتاه سه دقیقه با ورزش با پیشنهاد اداره کل ورزش و جوانان استان برای اجرای استانی به وزارت ارائه شد که بنا بر تصمیم وزیر ورزش و جوانان و معاونین مقرر شد تا این جشنواره به صورت ملی برگزار شود.

مسعود شریعتی افزود: این جشنواره فرصتی است برای فرهنگ سازی ورزش در جامعه و ترغیب عموم مردم به ورزش کردن و قطعا این جشنواره ثمرات بسیار خوبی خواهد داشت چرا که فیلم های کوتاه سه دقیقه ای که با موضوعات خاص و نگاه ویژه توسط هنرمندان ساخته می شود، با توجه به دنیای مجازی امروزی تاثیرات زیادی بر افراد جامعه خواهد داشت.

وی ادامه داد: حامیان این جشنواره باید با همکاری و تعامل خوب با عوامل این جشنواره در بهتر برگزار شدن جشنواره ملی فیلم کوتاه سه دقیقه با ورزش در یزد تلاش کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد در ادامه اظهار داشت: نیروی انتظامی یکی از دستگاه هایی است که می تواند همکاری خوبی در برگزار این جشنواره داشته باشد و با حمایت نیروی انتظامی می توان موضوعاتی از جمله پلیس و ورزش ، پلیس اقتدار ، امنیت و ورزش و همچنین ورزش و آسیب های اجتماعی در این جشنواره ارائه و کارگردانان با حمایت های این نهاد به ساخت فیلم های خود مرتبط با موضوعات مطروحه بپردازند.

در ادامه این نشست دبیر اجرایی جشنواره ملی فیلم کوتاه سه دقیقه با ورزش به ارائه گزارشی از روند اجرایی این جشنواره پرداخت.

همچنین مقرر شد نیروی انتظامی استان به تبلیغات در نشریات نیروی انتظامی ، نصب بنر در نقاط مختلف شهر و ارسال پوستر و فراخوان به کلیه فرماندهی های انتظامی سراسر کشور اقدام کند و مقرر شد شش جایزه یک میلیون تومانی به فیلم های که مرتبط با سه موضوع ارائه شده باشد، اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار