مخزن ۵ هزار متر مكعبی آب شهرک صنعتی به بهره برداری رسید .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ؛ مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین  هزینه سرمایه گذاری اجرای ساخت این  مخزن و خط انتقال آب  را ۱۵ میلیارد ریال اعلام كرد.

عبدالقهار ناصحی در جریان بازدید معاون عمران و محیط زیست از عقد ۹۷ قرارداد با سرمایه گذاران در این شهرک خبر داد.

وی افزود: از كل قراردادهای منعقد شده با سرمایه گذاران ۹ واحد تولیدی با سرمایه گذاری ۲۱۰ میلیارد ریال  و اشتغال ۲۲۰ نفر به بهره برداری رسیدند.

به گفته ناصحی، محصولات تولیدی واحدهای بهره برداری شده این شهرک صنعتی شامل اسکلت فولادی، تخت و تجهیزات بیمارستانی، قطعات خودرو، نخ پلی استر و كارتن است.

وی با اشاره به مساحت ۹۵ هکتاری شهرک صنعتی آبیک، خاطرنشان کرد: تاکنون عمده زمین های آن آماده سازی و به سرمایه گذاران برای ساخت واحدهای تولیدی واگذار شده و میزان اندكی از آن باقیمانده است.

 ناصحی اضافه کرد:با هماهنگی های به عمل آمده با شرکت گاز استان و با توجه به آماده شدن ایستگاه گاز، شهرك منتظر ترزیق گاز بوده و بزودی واحدهای صنعتی از نعمت گاز برخوردار می شوند.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان به آخرین وضعیت واحدهای در حال ساخت این شهرک هم اشاره کرد و افزود: کارهای ساختمانی، نصب سوله و نصب ماشین آلات ۳۵ واحد تولیدی این شهرک هم به پایان رسیده است.

انتهای پیام/




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.