مدیر آموزش و پرورش کاشان گفت: خانه معلم کاشان بعد از گذشت 13 سال، فقط 60 درصد پیشرفت فزیکی داشته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، محمود خدمتی در دیدار  کارشناسان و معاونان آموزش و پرورش کاشان  با "سید جواد ساداتی نژاد" نماینده منتخب مردم در دهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت:این پروژه 13 ساله در مسیر ساخت برای بهره برداری نیازمند  تلاش فراوان است.

وی با اشاره به توسعه گردشگری در کاشان و مراجعه به فرهنگیان سایر مناطق کشور تصریح کرد: تکمیل خانه معلم برای پاسخگویی به نیاز فرهنگیان سایر مناطق کشور ضرو ری است.

خدمتی،پیشینه دبیرستان امام خمینی و تکمیل آن را تاکیدکرد و  گفت: این دبیرستان، نیز  به عنوان شناسنامه فرهنگی کاشان که در پیروزی انقلاب اسلامی و سالهای دفاع مقدس جایگاه ویژه ای داشته است برای تکمیل مشارکت همگانی را می‌طلبد.

به‌گفته‌وی،کمبود اعتبارات مالی مانع پییشرفت و توسعه اهداف نظام آموزشی است که این مشکل با جذب مشارکتهای فرا بخشی سایر دستگاههای اجرایی می‌تواند برطرف شود.

مدیر آموزش و پرورش کاشان آموزش و پرورش کاشان در ادامه با تاکید بر اینکه این شهرستان به عنوان یکی از مناطق پرجمعیت استان اصفهان، نیازمند فضای همدلی همه شخصیتهای حقیقی و حقوقی است گفت: بازنشستگی بدون جایگزینی کارکنان، فرسوده بودن تعداد زیادی از مدارس، کمبود نیروی انسانی و فضاهای فیزیکی به‌ویژه بعد از اجرای نظام جدید آموزشی از دیگر مشکلات آموزش و پرورش شهرستان کاشان است.

 

خدمتی در پایان کسب افتخارات دانش‌آمووزان و فرهنگیان کاشان را خاطرنشان کرد و گفت: کسب رتبه اول آزمون زبانهای خارجه، رتبه های اول و دوم دانشگاه های فنی و حرفه ای، کسب 15 رتبه برتر ورزشی ، کسب 11 عنوان معلم پژوهنده، کسب، 9 رتبه برتر مسابقات علمی و مهارتی هنرستان‌ها تعدادی از  افتخارات آموزش و پرورش کاشان در سال تحصیلی جاری است.

شایان ذکر است : نشست مدیر آموزش و پرورش کاشان، کارشناسان و معاونان این اداره آموزش با "سید جواد ساداتی نژاد" نماینده منتخب مردم در دهمین انتخابات در آستانه  هفته بزرگداشت مقام معلم با ارائه نظرات کارشناسان و نمایندگان مدیران مدارس کاشان در بیان ظرفیتهاو محدودیتهای آموزش وپرورش این شهرستان برگزارشد.



انتهای پیام/م                                                                                                

برچسب ها: ساخت ، خانه معلم ، کاشان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.