رئیس کمیته محیط زیست شورای اسلامی شهر تهران گفت: امروزه تغییرات زیست محیطی باعث بوجود آمدن بیماری‌های ناشناخته در سرخ حصار شده است.

محمدحقانی رئیس کمیته محیط زیست شورای اسلامی شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به حیواناتی که در سرخ حصار در اثر بیماری‌های ناشناخته از بین رفته‌اند، اظهار داشت: متاسفانه از این اتفاق خبرهایی شنیده‌ام اما در خصوص آن اطلاعات کاملی ندارم.

وی افزود: مطمئن هستم زمانی که ما به طبیعت دست می‌بریم و  به طریقی زیستگاه‌های عمومی شهر را  که به طور طبیعی بوجود آمده از بین می‌بریم باید هم چنین اتفاق‌هایی رخ دهد.

رئیس کمیته محیط زیست شورای اسلامی شهر تهران با بیان این‌که امروزه طبیعت را به انواع آلودگی‌ها و آلایندگی‌ها آلوده کرده‌ایم، تصریح کرد: ما باعث بوجود آمدن بیماری‌های ناشناخته‌ای برای طبیعت شده‌ایم و همچنین آنچه را که در طبیعت نهادینه شده بود از بین برده‌ایم.

وی با بیان این‌که دست بردن و آزردن طبیعت باعث تغییرات آب و هوایی و ... می‌شود، گفت: در حال حاضر آنچه که در دنیا شاهد آن هستیم مانند بوجود آمدن گازهای گلخانه‌ای به دلیل آلایندگی‌های زیست محیطی است. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار