نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در پیامی 12 اردیبهشت روز بزرگداشت مقام معلم واستاد را به عموم اساتید و فرهنگیان شهرستان های کرمان و راور تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، و بنا به اعلام به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نماینده مردم کرمان و راور؛ دکتر محمدرضا پورابراهیمی به مناسبت 12 اردیبهشت پیام تبریکی صادر کرد.

متن این پیام به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

معلمان طلايه داران پيشرفت و تعالي در هر كشور و جامعه اي هستند و همچون خورشيدي تابناك بر تارك جوامع بشري مي درخشند و پيامبر گونه رسالت خطير هدايت و روشنگري و نجات انسان ها ، از دام ظلمت ، جهالت ، شقاوت و ضلالت را بر عهده دارند.

تعلیم و تربیت سنت حسنه‌ای است که اوج خلاقیت عشق و هنر آفرینش را متجلی می‌سازد و 12 اردیبهشت ماه سالگرد شهادت عالم ربانی و فیلسوف عالیقدر جهان اسلام شهید آیت الله مرتضی مطهری فرصت مناسبی برای تجلیل و بزرگداشت از خدمات تلاشگران عرصه تعلیم و تربیت است.

اینجانب با تکریم و پاسداشت مقام شامخ معلمان عزیز ، بر خود لازم می دانم با گرامیداشت یاد و خاطره همه معلمان شهید بویژه استاد فرزانه ، شهید مرتضی مطهری ، روز و هفته بزرگداشت مقام معلم را به تمامی معلمان ، دبیران ، اساتید و فرهنگیان گرامی، شهرستانهای کرمان و راور تبریک عرض می نمایم.

محمدرضا پورابراهیمی

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی

انتهای پیام/ی

برچسب ها: معلمان ، پیشرفت ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار