مربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان گفت:به طور حتم کشتی گیرانی شانس حضور در بازی های المپیک برزیل را خواهند داشت که از هر نظر جزء بهترین ها باشند.

رسول جزینی در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ضمن بیان این مطلب افزود:
امیر قاسمی برای حضور در رقابت های گزینشی مغولستان با یک آمادگی جرئی به مصاف حریفان رفت که انصافاً فراتر از حد انتظار ظاهر شد و سَوای عنوان نخستی که به دست آورد کشتی های بسیار قابل قبولی نیز گرفت.
جزینی ادامه داد:قاسمی از جام باشگاه های جهان روند رو به رشدی را دنبال می کند او ابتدا در مسابقات قهرمانی آسیا با کسب مدال طلا نظر کادر فنی را به خودش معطوف کرد و سپس در شرایطی که فقط چند روز به رقابت های گزینشی مغولستان باقی بود تصمیم گرفتیم از او در این میدان استفاده کنیم که خوشبختانه با کسب سهیمه المپیک خودش را اثبات کرد.
جزینی در پاسخ به این سوال که در بازی های المپیک امیر قاسمی منجزی به میدان خواهد رفت گفت:هیچ چیز مشخص نیست همانطور که در چند روز مانده به مسابقات مغولستان قاسمی جایگزین باباجانزده شد ممکن است بنا به دلایل مختلفی تغییراتی در نفرات اعزامی صورت گیرد،در هر صورت کادر فنی کشتی گیران را راهی بازی های المپیک خواهد کرد که از هر نظر بهترین باشند.
دارنده دو مدال نقره و برنز آسیا درخصوص عملکرد حمید سوریان در رقابت های کسب سهمیه نیز اظهار داشت:باور کنید حمید سوریان در رقابت های کسب سهمیه در مغولستان بهترین کشتی ها گرفت اما از آنجا که حدود 35 روز پیش برای حضور در مسابقات قزاقستان وزن کم کرده بود قوای بدنی اش تحلیل رفت و به لحاظ جسمی نتیجه را واگذار کرد وگرنه که از نظر فنی او همیشه یک سر و گردن از حریفان بالاتر است.
مربی تیم ملی کشتی فرنگی در خاتمه عنوان کرد:حمید سوریان علی رغم وزن کم کردن های بسیار توانایی کسب سهمیه در رقابت های گزینشی ترکیه را دارد و مطمئن باشید در صورت تحقق این موضوع او از شانس های اصلی کسب مدال در بازی های المپیک 2016 برزیل خواهد بود.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.