تابش در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

اصولگرایان را پایبند فراکسیون امید نکرده ایم

نماینده مجلس نهم با تاکید بر اینکه اصولگرایان میثاق نامه اصلاح طلبی را امضا نکرده اند، گفت: ما نیز آن افراد را در فراکسیون امید که پایبند اصلاح طلبی باشند محاسبه نکرده ایم و آن ها آزاد هستند.

اصولگرایان را پایبند فراکسیون امید نکرده ایم"محمدرضا تابش" نماینده مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: فعالین اصلاح طلب، میثاق نامه اصلاح طلبی را امضا کرده اند و بر اساس آن در مجلس آینده عمل خواهند کرد.

وی با بیان اینکه ما میان همکاری و تعامل دو فراکسیون امید و اصولگرایان تضادی نمی بینیم افزود: ما از شکل گیری فراکسیون های قوی و تخصصی در مجلس دهم استقبال خواهیم کرد.

وی در پاسخ به این سوال که رویکرد اصلاح طلبان در مجلس دهم نسبت به طیف علی لاریجانی چگونه خواهد بود گفت: این موضوع به عدد و رقم نمایندگان بستگی دارد. فراکسیون امید نسبت به اصولگرایان یک دست تر است.

تابش در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه اصلاح طلبان با اصولگرایان ائتلاف امید چگونه رفتار می کنند ابراز کرد: مصلحت نسبت به تعداد کمی از اصولگرایان ایجاب می کرد که باتوجه به جو وحدتی که ایجاد شده بود، به ائتلاف ورود کنند.

نماینده مجلس نهم با تاکید بر اینکه اصولگرایان میثاق نامه اصلاح طلبی را امضا نکرده اند تصریح کرد: ما هم آن ها را در فراکسیون امید که پایبند اصلاح طلبی باشند محاسبه نکرده ایم و آن ها آزاد هستند.

انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار