روایتی از مجلس دهم/4

جلودارزاده: وظیفه نمایندگان مجلس با هر گرایشی، اعاده حقوق ملت است

نماینده منتخب مردم تهران گفت: نمایندگان با هر ترتیب و گرایشی که برای ورود به مجلس دهم رای آورده‌اند تنها وظیفه‌شان ایجاب می‌کند که به نظارت و اعاده حقوق ملت بپردازند.

جلودارزاده: مجلس دهم در جهت حمایت از دولت و اصلاحات حرکت می‌کند"سهیلا جلودارزاده" منتخب مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلام شهر در مجلس دهم در گفتگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، پیرامون ترکیب و چینش مجلس آینده اظهار داشت: امیدواریم منتخبان ملت اهداف و تلاش خود را معطوف به اصلاح امور و کار برای مردم کنند.

وی تصریح کرد: نمایندگان با هر ترتیب و گرایشی که برای ورود به مجلس دهم رای آورده‌اند تنها وظیفه‌شان ایجاب می‌کند که به نظارت و اعاده حقوق ملت بپردازند.

جلودارزاده با تاکید براینکه تلاش مجلس آینده باید به گونه‌ای باشد که این مهم میسر شود، گفت: بنده نمی‌توانم پیش‌بینی کنم که مجلس آینده چگونه پیش خواهد رفت اما امیدوارم تلاش مجلس در مسیر برآورده‌سازی و رفع نیازهای ملت باشد.

منتخب مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر با اشاره به اینکه اکثریت مجلس دهم را اعتدالگرایان و اصلاح‌طلبان تشکیل می‌شود، خاطرنشان کرد: مجلس دهم از لحاظ سیاسی در جهت حمایت از دولت و اصلاحات حرکت خواهد کرد و این اصلاحات هم چیزی نیست جز اعاده حقوق مدنی مردم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.