به مناسبت روز جهانی کار و کارگرجشن بزرگی در یاسوج برگزار شد

جشن بزرگ گرامیداشت روز جهانی کارگر با حضور مسئولان استانی در یاسوج برگزار شد.

عباس شجاعی  ضمن تبریک این روز جهانی، اظهار کرد: مقام معظم رهبری سال 95 را اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نام نهادند و ما باید تلاش کنیم با کمک و راهنمایی گرفتن از منویات رهبری جهت محقق شدن اقتصاد مقاومتی در کشور گام‌های موثری برداریم.
 
مسئول سازمان بسیج کارگری کهگیلویه و بویراحمد، یادآور شد: تحقق اقتصاد مقاومتی تنها یک شعار نیست بلکه رسیدن به نقطه خودکفایی بوده و ما باید نهایت همت خود را در کارگاه‌های تولیدی به کار ببندیم تا بتوانیم به این هدف جامه عمل بپوشاندیم و آن را عملی کنیم.
 
وی، تولید ملی، اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل را شعارهای زودگذر ندانست و گفت: وقتی مقام معظم رهبری سخنی می‌فرمایند یعنی با هوشیاری و درایت تمام به آن حرف رسیده‌اند و می دانند آن کار شدنی است.
 
این مسئول جامعه کارگری را همان کسانی عنوان کرد که می‌توانند وضعیت را به خوبی مدیریت کرده، اقتصاد مقاومتی را در کشور محقق به صورت عملی آن را اجرایی کنند و اذعان کرد: امام خمینی(ره) در این باره فرموده‌اند: «کارگران مدیران جامعه هستند».
 
وی تولید داخلی را موضوع مورد تأکید مقام معظم رهبری عنوان کرد و یادآور شد: باید همه دست به دست هم داده و با استفاده از کار، سرمایه داخلی و حمایت کارگران انگیزه بیشتری جهت تولید با کیفیت بالا در آنها ایجاد کنیم تا بتوانیم چرخ‌های اقتصاد کشورمان را خودمان بچرخانیم.
 
شجاعی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اقدامات سازمان بسیج کارگری استان، تصریح کرد: این سازمان در سه حوزه یعنی شهرهای یاسوج، دهدشت و گچساران در حال فعالیت است.
 
مسئول سازمان بسیج کارگری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه 34 پایگاه در استان وجود دارد، گفت: سازمان بسیج کارگری تاکنون 35 شهید تقدیم کشور کرده است.
 
انتهای پیام/و
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.