همدان؛

بانوان سهم ویژه ای در موفقیت های ورزش همدان دارند

معاون توسعه ورزشی اداره کل ورزش و جوانان همدان گفت: بانوان ورزشکار استان با حضور در میادین مختلف افتخارات بسیاری را کسب کرده و بانوان سهم ویژه ای در موفقیت های ورزش همدان دارند.

بانوان سهم ویژه ای در موفقیت های ورزش همدان دارند

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ ضمیری کامل در نشست با مسئولین بانوان ورزش شهرستان ها اظهار داشت: فرهنگ ورزش در بین بانوان همدانی وجود دارد و درصد بالایی از آنها در زمینه همگانی و رشته‌های ورزشی فعالیت دارند.


وی افزود: ورزش همگانی بانوان در استان بسیار فعال است و برنامه‌های ویژه‌ای در این راستا برای بانوان برگزار شده است که از جمله برنامه‌های اجرا شده می‌توان به برگزاری جشنواره‌ها و مسابقات مختلف وزشی اشاره کرد.

ضمیری کامل با اشاره به نقش مهم بانوان در تعلیم و تربیت جامعه خواستار توسعه زیرساخت‌های تفریحی و ورزشی برای این قشر از جامعه شد و بیان کرد: باید دانست سلامت بانوان سلامت اجتماع را به دنبال داد بنابراین باید به توسعه فعالیت‌ها ورزشی در استان لرستان توجه ویژه‌ای شود.

وی با بیان اینکه فضاهای ورزشی مختلفی ویژه بانوان در استان وجود دارد، تصریح کرد:هشت سالن ورزشی ویژه بانوان در استان همدان در حال ساخت است که برخی از آنان به طور کامل افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفته اند.

وی اضافه کرد: افزایش قابل توجه تعداد سهمیه‌های به دست آمده ورزش بانوان همدان روند بسیار مثبتی است که نشان از برنامه ریزی مناسب اداره کل در فراهم سازی زیرساخت ها و حمایت همه جانبه از قهرمانان دارد.

وی خطاب به روسای ورزش بانوان در شهرستان ها گفت: از این پس باید گزارش عملکرد و برنامه های خود را به طور مرتب به اداره کل ارائه دهید تا اعتبارات لازم به آنها داده شود.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.