کیسیک: اگر ترامپ به دور نهایی انتخابات راه پیدا کند، در مقابل کلینتون له می‌شود

نامزد جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گفت اگر رقیب هم حزبی‌اش در انتخابات عمومی نهایی در برابر کلینتون قرار بگیرد، شکست سختی را متحمل می‌شود.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه ای پی تی ان، جان کیسیک فرماندار ایالت اوهایو و داوطلب نامزدی حزب جمهوری خواه در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا روز جمعه گفت اگر دونالد ترامپ، نامزد پیشرو این حزب در انتخابات عمومی نهایی، در برابر هیلاری کلینتون از حزب دموکرات قرار بگیرد، شکست سختی متحمل خواهد شد. 

وی در همایش حزب جمهوری خواه در ایالت کالیفرنیا خطاب به چند صد نفر از حامیانش، خود را تنها نامزد جمهوری خواه معرفی کرد که نگاهی خوشبینانه برای چگونگی حل مشکلات آمریکا دارد. 

وی در این خصوص خود را از دونالد ترامپ، نامزد پیشتاز جمهوری خواهان، بسیار متمایز دانست و گفت: «ما نمی‌خواهیم تفرقه بیندازیم، ما نمی‌خواهیم جامعه را دو قطبی کنیم. ما می‌خواهیم حزب امید باشیم. امید به رؤیاهای غیر واقع بینانه خیر، بلکه امید به حزبی که فراموش نخواهد کرد که این مردم هستند که می‌توانند تغییر ایجاد کنند.» 

کیسیک قبل از این سخنرانی در گفتگو با خبرنگاران اذعان کرد که «سربالایی سختی پیش رو دارد.» 

وی گفت: «من می‌دانم که کار سختی پیش رو دارم. من قبلا هم در مبارزات سخت بوده‌ام و فقط قصد دارم به حرکت رو به جلو ادامه بدهم، چون فکر می‌کنم این بسیار مهم است که کشور بتواند انتخاب کند.» 

وی همچنین این اظهارات خود را تکرار کرد که دونالد ترامپ در انتخابات نهایی در برابر هیلاری کلینتون، نامزد پیشرو دموکرات، شکست خواهد خورد.
 
کیسیک گفت: «اگر او (ترامپ) به عنوان نامزد نهایی جمهوری خواهان انتخاب شود، در انتخابات پاییز (انتخابات سراسری) له خواهد شد.»


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار