رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی آذربایجان شرقی گفت: به دنبال واژگونی خودرو سواری پژو و مصدومیت شدید مرد 30 ساله اورژانس هوایی به بیمارستان بناب اعزام شد.

اورژانس هوایی برای نجات جان مصدوم 30 ساله به پرواز درآمدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان رجائی با اعلام این خبر اظهار داشت : واژگونی خودرو سواری پژو در کیلومتر 8 جاده بناب -ملکان در ساعت 7 صبح امروز (شنبه ) ، منجر به مصدومیت شدید دو مرد 30 و 50 ساله شد.

وی ادامه داد: با اعلام این حادثه ، پایگاههای فوریتهای پزشکی بناب و ملکان به محل حادثه اعزام و تکنسینهای اورژانس 115 با بررسی وضعیت یکی از مصدومین، بالگرد اورژانس هوائی را بمحل خواستند.

رجائی گفت: تکنسینهای اورژانس 115 ، اقدامات اولیه را انجام و مصدومین را به بیمارستان بناب انتقال دادند و همزمان بالگرد اورژانس هوائی به محل اعزام و مصدوم 30 ساله که دچار صدمات شدید در ناحیه سر شده بود را به بیمارستان امام رضا تبریز منتقل کرد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی آذربایجان شرقی تصریح کرد : هدف از اعزام اورژانس هوائی، انتقال مصدوم به بالاترین مرکز ارائه خدمات درمانی است.

انتهای پیام /ت
برچسب ها: اورژانس ، مصدوم ، حادثه ، بالگرد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.