هکرهای داعش فهرستی از هزاران ساکن نیویورک را منتشر کردند و خواهان حمله به آنها شدند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، خبرگزاری رویترز به نقل از یک منبع آگاه اعلام کرد شماری از هکرهای مرتبط با داعش فهرستی مشتمل بر هزاران نفر از ساکنان نیویورک را منتشر کردند و از هواداران این گروه تروریستی خواستند به آنها حمله کنند.

این منبع که نخواست نامش فاش شود اعلام کرد این فهرست شامل نام، آدرس خانه و ایمیل این افراد می شود.  این فهرست شامل نام بیش از 3600 نفر می شود که به منظور ایجاد رعب و وحشت از طریق اینترنت منتشر شده است. طبق گزارشها این فهرست شامل نام برخی از کارمندان وزارت خارجه آمریکا و امنیت ملی این کشور نیز می شود؛ اما بیشتر نامها شهروندان عادی را شامل می شود.

رویترز در ادامه گزارش داد مأموران فدرال و افسران پلیس نیویورک با افرادی که نامشان در این فهرست ذکر شده در تعامل هستند و آنها را از این مسأله آگاه کرده اند. این منبع همچنین اعلام کرد دستگاه های مجری قانون اعتقاد دارند تهدیدی حقیقی در ورای این مسأله وجود ندارد.

اداره تحقیقات فدرال (اف بی آی) در بیانیه ای اعلام کرد: با وجود آن که سیاست معمول ما اظهار نظر نکردن در خصوص امور مشخص مرتبط با عملیات ها و یا مسائلی که همچنان در حال تحقیق است، بوده، اداره تحقیقات فدرال همچنان افراد و سازمانهای مرتبط را درباره خطرات احتمالی آگاه می کند.

سال گذشته نیز گروهی مرتبط با داعش فهرستی از نام افرادی را که مدعی بود اسامی و نشانی صدها نفر از ارتش آمریکا است، منتشر کرد و از اعضای خود خواست آنها را به قتل برسانند.


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۱ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵
ما چه بخوایم چه نخووایم تو این جنگ بیگناهان زیادی کشته میشن
به نظر من از دوتا بمب اتم استفاده کنن خیال همه راحت شه
تازه چون زمان جنگ رو کوتاه تر میکنه بیگناهان کمتری هم نابود میشن
آخرین اخبار