اردبیل؛

پیام تشکر امام جمعه و استاندار اردبیل از مشارکت چشمگیر مردم در دور دوم انتخابات

نماينده ولی فقيه در استان و استاندار اردبيل با صدور پيام مشتركی از مشارکت چشمگیر مردم و زحمات تمامی دست اندرکاران برگزاری این انتخابات در منطقه تقدیر و تشکر کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ متن کامل این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

الْحَمْدُ لِلّهِ الَّذِی أَذهَبَ عَنّا الحَزَنَ إِنَّ رَبَّنا لَغَفُورٌ شَکورٌ


فاطر – 34

حمد و سپاس بی کران به درگاه قادر متعال که عنایات و رحمت بی پایانش را همواره شامل مردم عزیز ما فرموده و قامت رشید این ملت الهیرا روز به روز استوارتر ساخته است.

درود بر مردم آگاه و فهیم سرزمین دل دادگان صلابت علوی که یک بار دیگر در پاسخ به ندای خیرخواهانه رهبر عظیم الشان انقلاب، با حضور ارزنده در انتخابات 10 اردیبهشت،جلوه هایی از شور پرشعور و وحدت و مودت اسلامی شان را به نمایش گذاشتند.

بی گمان حماسه‌ای که امروز با عزم مردم، درمرحله دوم انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی رقم خورد، برگدیگری بر افتخارات این مرز و بوم افزود و نمایان ساخت پشتیبانی مردمی، سرمایه بزرگانقلاب اسلامی است که یقینا مایه مباهات و افتخار همه دست اندرکاران و خادمان اجرایی نیز می باشد.

اینک در روز پیروزی مسرت آفرین ملت، این جانبانبا نثار سلام و صلوات به ارواح بلند شهدای والامقام که با نثار خون پاکشان، عزت و استقلال را برای همه ما به ارمغان آوردند و با گرامی داشت یاد و خاطره بنیان گذار فقید نظام جمهوری اسلامی ایران که همواره رای مردم را به عنوان میزان دانستند، از مشارکت چشمگیر مردم و زحمات تمامی دست اندرکاران برگزاری این انتخابات در منطقه تقدیر و تشکر کرده و از درگاه حضرت سبحان، برای نمایندگان منتخب مردم توفیق روزافزون در خدمت فاخر به جامعه مسالت می کنیم.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: اردبیل ، پیام ، تشکر ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.