معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور گفت: بر اساس پیش بینی هایی که از قبل شده بود ما سه منطقه خوزستان، چهار محال بختیاری و فارس را در وضعیت امنیتی برآورد کرده بودیم.

موضوع منطقه ممسنی فارس کاملاً غیرامنیتی استبه گزارش خبرنگار حوزه احزاب و تشکل های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، "حسین ذوالفقاری" معاون امنیتی وانتظامی وزیر کشور پس از بازدید از ستاد انتخابات وزارت کشور و در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بر اساس پیش بینی هایی که از قبل شده بود ما سه منطقه خوزستان، چهار محال بختیاری و فارس را در وضعیت امنیتی برآورد کرده بودیم.

معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور افزود: تا این لحظه در کل حوزه های انتخابیه امنیت و آرامش برقرار است و هیچ مورد سوء امنیتی در کل کشور نداشته ایم.

وی با بیان این که با پیش بینی های همه جانبه که از سوی نیروهای انتظامی صورت گرفته بود در مناطقی که وضعیت قرمز اعلام شده بود نیروهای کمکی از مرز و مناطق همجوار را اعزام کردیم که اکنون کاملاً آمادگی کنترل وضعیت های خاص را دارند اظهار داشت:  تنها  با یک مورد  منطقه ممسنی فارس برخورد کردیم که بررسی های اولیه صورت گرفته و موضوع کاملاً غیرامنیتی بوده است.

ذوالفقاری تاکید کرد: به دلیل واکنش های طرفداران کاندیداها یک سری افراد به صورت بی هدف شروع به تیراندازی کرده اند که چهار نفر از افراد عادی مجروح و به بیمارستان انتقال داده شدند

وی خاطر نشان کرد: امنیت در حال در این منطقه برقرار و نیروهای انتظامی در آن جا مستقر هستند

وی ادامه داد: در آخرین بررسی های صورت گرفته هم ضاربین شناسایی شدند که اکنون نیروهای انتظامی به دنبال دستگیری آن ها هستند

ذوالفقاری در پاسخ به سوال باشگاه خبرنگاران جوان هم مبنی بر این که آیا در منطقه پارس آباد استان اردبیل هم تنش هایی بین نامزدهای انتخاباتی و هواداران آن ها وجود داشته است یا خیر اظهار داشت: تنش در حدی که به مشکل امنیتی برخورد کنیم نداریم، حالا ممکن است در بعضی جاها مشاجراتی صورت بگیرد که در سطح امنیتی نیستند.

معاون انتظامی امنیتی وزیر کشور تاکید کرد: غیر از ممسنی نور آباد استان فارس مشکل در جای دیگری وجود نداشته است.

وی همچنین افزود: قبل از انتخابات هم یک درگیری در منطقه خاش بود که شب هنگام دو دستگاه پژو به نیروهای گشت تکاوری نیروهای انتظامی حمله و 3 نفر از نیروهای انتظامی را شهید و یک نفر را مجروح کرده بودند

ذوالفقاری اضافه کرد: با پیگیری نیروهای اطلاعاتی این تیم شرارتی که عمدتاً گروهکی نبود شناسایی شد و 3 نفر در درگیری که صورت گرفت به هلاکت رسید و تمام تجهیزات آن ها ضبط شد.

در ادامه سخنرانی ذوالفقاری در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر این که گفته می شود قبل از برگزاری انتخابات در شهرستان میاندوآب استان آذربایجان غربی طرفداران برخی از کاندیداها دست به اقداماتی از جمله تیراندازی زدند آیا این موضوع صحت داشت اظهار داشت: این اتفاق مرتبط با موضوع انتخابات نبوده است.

وی همچنین درباره این سوال که رئیس جمهور در توییتر خود خواستار بررسی اعتبارنامه مینو خالقی در مجلس بود نیز اظهار کرد: این موضوع در حوزه امنیتی وزارت کشور نیست و باید در حوزه مربوطه مورد بررسی قرار گیرد.

ذوالفقاری همچنین درباره گشت نامحسوس امنیتی و اخلاقی نیروی انتظامی اظهار داشت: این موضوع با مولفه های اراذل اوباش، سرقت، حمل مواد مخدر و همچنین پوشش و حجاب است که در این راستا در وزارت کشور نیز این موضوع مطرح شد متاسفانه اطلاع رسانی خوبی در این مورد به مردم صورت نگرفت و دغدغه هایی را در جامعه ایجاد کرد.

وی اضافه کرد: بخشی از این طرح مربوط به شورای اجتماعی و بخشی مربوط به شورای امنیت است که پس از بررسی و ارائه پیشنهادات مردم در جریان آن قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام/

برچسب ها: احزاب ، ممسنی ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۳ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵
این که تصویر سیامک ره پیک نه ذوالفقاری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۶ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵
واقعا که بخاطر رضای خدا چه کارها که نمیکنن .ای کاندیداها
United States of America
ناشناس
۱۹:۰۳ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵
هرکاری میکنند درست اما این مساله کشف حجاب از همه مهمتره لطفا رسیدگی کنند. از انقلاب اسلامی ایران اجازه ندهید فقط انقلاب ایران باقی بماند مثل انقلاب فرانسه و غیره.
آخرین اخبار